کد خبر : 1346814 | 15 مرداد 1395 ساعت 21:17 | 22.5K بازدید | 0 دیدگاه

هفته دوم لیگ برتر فوتسال

اولین برد حیدریان، غیبت شمسایی

هفته دوم لیگ برتر در حالی برگزار شد که رضا حیدریان، ستاره سابق فوتسال ایران موفق شد اولین برد لیگ برتری خود را به عنوان سرمربی جشن بگیرد.

اولین برد حیدریان، غیبت شمسایی

به گزارش "ورزش سه"، هفته دوم لیگ برتر در حالی امروز در شهرهای مختلف پیگیری شد که محمدرضا حیدریان که اولین تجربه حضورش روی نیمکت تیم لیگ برتری یاسین پیشرو را تجربه می کند، موفق شد برابر مقاومت البرز تیمش را به برتری برساند.


تاسیسات دریایی نیز در غیاب وحید شمسایی که از سمت خود استعفا داده و به دلیل عمل جراحی روی قلبش در بستر بیماری است برابر حریف خود به برتری دست یافت.


هفته دوم لیگ برتر فوتسال در حالی برگزار شد که یک دیدار لغو شد و دیدار تیم های مس سونگون و طرح و توسعه الوند نیز بعلت نامشخص بودن نحوه واگذاری تیم میثاق تهران لغو گردید.


در دیدارهای برگزار شده، تیم تاسیسات دریایی موفق شد بعنوان مدافع عنوان قهرمانی فصل گذشته با نتیجه ۲ بر یک دبیری تبریز را شکست دهد. تاسیسات که وحید شمسایی را در این دیدار در ترکیب نداشت، در دیداری نزدیک موفق شد حریف قدرتمند خود را شکست دهد. گل های این دیدار را مجید حاجی بنده و حسین طیبی برای تاسیسات و اصغری مقدم برای دبیری به ثمر رساندند. امیر مقصودلو، خواننده زیر زمینی از تماشاچیان ویژه این بازی بود.


در اصفهان گیتی پسند با ۵ گلی که سعید بلباسی(گل به خودی)، مهدی جاوید، مهران عالیقدر(۲گل) و سعید افشار میهمان خود شهروند ساری را با شکست بدرقه کرد تا به صدر جدول لیگ صعود کنند.


در اهواز تقابل تیم های شرکت ملی حفاری خوزستان و لبنیات ارژن شیراز با برتری میزبان خاتمه یافت. حفاری با برتری ۶ بر ۳ در این دیدار خانگی، شش امتیازی شد و بدلیل تفاضل گل کمتر نسبت به گیتی پسند در رده دوم جدول رده بندی قرار گرفت.


مقاومت در کرج با نتیجه ۲ بر یک مغلوب یاسین پیشرو قم شد تا در دومین دیدار پیاپی خانگی نیز شکست را بپذیرد و مشخص شود این تیم جوان کار دشواری در ادامه فصل خواهد داشت. محمدرضا حیدریان، ستاره سال های قبل فوتسال کشورمان که به تازگی هدایت این تیم را برعهده گرفته اولین پیروزی اش را بعد از تساوی هفته گذشته جشن گرفت تا مشخص شود مدیران این تیم که انتقادات زیادی را در نقل و انتقالات متوجه خود می دیدند چندان هم بیکار نبودند و عملکرد خوبی در آغاز فصل داشتند. ناصر اطمینان و سعید قاسمی برای یاسین پیشرو در این بازی گل زدند و تک گل مقاومت را نیز حمید مرادخانی به ثمر رساند.


دانشگاه آزاد در خانه ۴ بر ۳ مغلوب فرش آرا مشهد شد. شاگردان شمس که نخستین بازی فصل خود را تجربه می کردند، نتوانستند از امتیاز میزبانی استفاده کنند و با شکست زمین را ترک کردند. آذرخش بندرعباس که با مشکلات فراوانی در لیگ برتر شرکت کرد، مغلوب شهرداری ساوه شد. هر دو تیم که نخستین دیدار فصل خود را تجربه می کردند بازی را با برتری 3 بر یک شهرداری ساوه خاتمه دادند.


در جدول رده بندی در حال حاضر گیتی پسند و شرکت حفاری در رتبه های اول و دوم قرار دارند و آذرخش و شهروند ساری نیز در رتبه های پایانی جا خوش کرده اند.

 

دیدگاه‌ها