کد خبر : 1350351 | 26 مرداد 1395 ساعت 12:36 | 15.9K بازدید | 0 دیدگاه

رفتنم به ایران خودرو جزء شنیده‌هاست و پاسخی به شنیده‌ها نمی‌دهم

طاهری:هنوز بازنشسته نشده‌ام

سرپرست باشگاه پرسپولیس گفت:‌ من هنوز بازنشسته نشده‌ام اما افرادی در باشگاه هستند که باید وضعیت‌ آنها بررسی شود.

طاهری:هنوز بازنشسته نشده‌ام

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از فارس، علی‌اکبر طاهری در خصوص بدهی 6 میلیارد تومانی باشگاه پرسپولیس به مانوئل ژوزه سرمربی اسبق پرتغالی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: این حکم برای الان نیست و اگر یادتان باشد از قبل هم گفته بودم که حکم این مربی آمده اما بچه‌های واحد حقوقی در حال کار هستند تا بتوانند راهی را پیدا کنند تا با یک برنامه ریزی مناسب بتوانیم این مبلغ را بپردازیم. البته در این راه نیازمند کمک هواداران هم هستیم ضمن اینکه آقایانی که ما را اذیت می‌کنند و می‌خواهند جلوی سامانه هواداری ما را بگیرند بیایند و پاسخگوی این مشکلات باشند.

 

وی ادامه داد: ما به کمک هواداران نیاز داریم و از طرفی هر کسی می‌تواند در این زمینه به ما کمک کند از کمکش استقبال خواهیم کرد. در این میان باشگاه فقط ضرر خواهد کرد هر چند که هنوز این حکم قطعی نشده اما باید تمهیداتی بیندیشیم تا جلوی ضرر به باشگاه گرفته شود. امیدوارم عواملی که مسئول هستند جلوی ارتباط ما با هواداران‌مان را نگیرند تا بتوانیم از این راه و با کمک هواداران مشکلات باشگاه را حل کنیم.

 

سرپرست باشگاه پرسپولیس در خصوص بدهی 200 هزار دلاری این باشگاه به ژوزه تادئو که با حکم کمیته انضباطی فیفا حاصل شده تصریح کرد: این هم یکی دیگر از مشکلات ماست. دو ماه قبل از اینکه ما به پرسپولیس بیاییم این بازیکن از تیم جدا شده بود و اگر دفاعیه خوبی صورت می‌گرفت اینقدر دچار مشکل نمی‌شدیم. از همین امروز به دنبال تهیه پول هستیم تا بتوانیم این مبلغ را بپردازیم چرا که نمی‌خواهیم باشگاه ضرر کند. البته تادئو مدتی در پرسپولیس غیبت کرده بود و می‌توانستند از همین موضوع استفاده کرده و جلوی این ضرر را بگیرند اما همانطور که گفتم دفاعیات خوبی انجام نشده بود. حالا یکسری بیایند و بنویسند که ما لیاقت مدیریت نداریم و افراد فوتبالی بیایند مدیریت کنند!

 

طاهری در پاسخ به این سوال که شنیده می‌شود جدایی او از پرسپولیس نزدیک شده و قرار است به ایران خودرو برود، افزود: این سوالات عجیب را از کجا می‌آورید؟! من بارها گفته‌ام که هیچ وقت جواب شنیده‌ها را نمی‌دهم. فعلا که در پرسپولیس هستم!

 

وی در مورد اینکه گفته می‌شود نامه‌ای به باشگاه پرسپولیس رسیده تا جلوی فعالیت بازنشسته‌ها در این باشگاه گرفته شود و از طرفی شنیده می‌شود خود شما هم بازنشست شده‌اید و به همین دلیل همانند بهرام افشارزاده که از استقلال رفته شما هم باید از پرسپولیس بروید،‌گفت: من که هنوز بازنشسته نشده‌ام اما افرادی در باشگاه کار می‌کنند که باید وضعیت آنها یکی یکی بررسی شود. ما در باشگاه پرسپولیس طبق قوانین کار می‌کنیم.

 

سرپرست باشگاه پرسپولیس در پایان افزود: البته باید در نظر بگیرید که یکسری افراد مستثنی هستند مثل افرادی که جانبازند. به بخش اداری دستور داده‌اند که عین قانون باید در این باشگاه رعایت شود و فردی مثل سهرابی که در باشگاه پرسپولیس مشغول به کار است جزء همین استثناها به شمار می‌آید چرا که او جانباز است.

 

دیدگاه‌ها