کد خبر : 1350872 | 27 مرداد 1395 ساعت 20:01 | 37.3K بازدید | 0 دیدگاه

آیان می‌خواست فرد موردنظرش رئیس فدارسیون ایران باشد

گودرزی: من این نتایج را پیش‌بینی کرده بودم

محمود گودرزی وزیر ورزش ایران در حاشیه تمرین استقلال در پاسخ به خبرنگاران اعلام کرد که پیش از آغاز رقابت‌های المپیک مکرر اعلام کرده که نباید انتظاری بیش از 4 مدال از کاروان ایران داشت.

گودرزی: من این نتایج را پیش‌بینی کرده بودم

به گزارش "ورزش‌سه"،  گودرزی درباره ناکامی کاروان ایران در المپیک گفت: اندازه ورزش ما در المپیک همین است. امیدوارم بتوانیم تعداد مدال‌هایمان را بیشتر کنیم و در تکواندو، کشتی‌آزاد مدال بگیریم.

 


فرنگی‌کارها مشکل بدنی داشتند
فرزان عاشورزاده باخت اما به بعدی‌ها خوشبین هستم و امیدوارم که در تکواندو و البته کشتی‌ آزاد نتیجه خوبی بگیریم. در کشتی فرنگی یک نقص بزرگ وجود داشت که آن میانگین سنی بود که این مساله ناشی از فشارهای زیادی بود که روی بچه‌ها وجود داشت، کادر مدیریت و مربیگری باید طوری مدیریت می‌کردند که بچه‌ها دچار خستگی و مشکل روحی نشوند اما دیدم که اغلب کشتی‌گیران از نظر بدنی به مشکل خوردند که اردوهای پرفشار و استراحت کم می‌تواند باعث این مساله باشد.

 


ترجیح می‌‌دهم داخل آتش باشم
اگر آدم درون آتش باشد بهتر از بیرون آتش است. من براساس روند و نرخ مدال در دوره‌های گذشته بارها پیش بینی کرده بودم که نتایج ما درهمین حول و حوش خواهد بود اما به من می‌گفتند بدبین هستی. جمع کل مدال ما در کل دوره‌های المپیک 60 است که به هر دوره تقریبا 4 مدال می‌رسد. دوره قبلی که 12 مدال آوردیم استثنا بوده است. اندازه ما 3.5 مدال در هر دوره است البته باید با طرح‌هایی که داریم شرایط بهتر از این بشود. ما خوشبین هستیم و امیدواریم که بچه‌ها بهتر نتیجه بگیرند اما حد ما فعلا همین بوده.

 


مشکل مربیگری در ایران
مربیان ایرانی باید براساس علم و فنون جدید و یافته‌های جدید با ورزشکاران کار کنند نه براساس تجربه. و مربی ها باید این را بدانند. مربی نباید یک دیوار آتشی دور خود بکشد و نگذارد کسی نقدش کند، این اشتباه است. این را ما شاهد بودیم و امیدوارم بعد از این بهتر شود.

 


اقدام تلافی‌جویانه آیان
رئیس فدراسیون جهانی وزنه برداری دوست داشت در انتخابات فدراسیون وزنه‌برداری ایران فرد مورد نظر او از صندوق بیرون بیاید که ما متوجه شدیم و نگذاشتیم و همین مساله به هرحال تاثیرگذار بوده است. آنچه که من دیدم ناداوری بود بخصوص وقتی که داوران 3 چراغ سفید دادند و تغییر رای منطقی نبود. بعضی از فدراسیون‌های جهانی اجازه نمی‌دهند یک کشور 3 تا 4 مدال را بردارند و ببرند در کشتی این را شاهد بودیم و در وزنه‌برداری هم همین طور. اما متاسفانه روند خوبی در داوری دنیا نیست.

دیدگاه‌ها