کد خبر : 1351370 | 29 مرداد 1395 ساعت 18:37 | 16.5K بازدید | 0 دیدگاه

آلابا: چرا به پیشنهاد رئال پاسخ رد دادم؟

ستاره اتریشی بایرن مونیخ تاکید کرد برای ماندن در این تیم پیشنهاد خوب رئال مادرید را رد کرده است.

آلابا: چرا به پیشنهاد رئال پاسخ رد دادم؟

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید به جذب دیوید آلابا علاقه بسیار زیادی داشت. با این حال این بازیکن تصمیم گرفت که در بایرن بماند و قرارداد خود را با این باشگاه تا سال 2021 تمدید کرد.

 

 

1134631

 

 

آلابا درباره این سوال که چرا در بایرن ماندنی شد و با وجود پیشنهاد خوب رئال این تیم را ترک نکرد، گفت:" پیشنهاد بسیار خوبی داشتم با این حال در بایرن مونیخ ماندنی شدم چراکه احساس می کنم در بهترین تیم جهان بازی می کنم. در بایرن بسیار راحت هستم و به همین خاطر هم بدون درنگ قرارداد خود را تمدید کردم.

تنها 24 سال دارم اما خوشبختانه چند سالی است در بایرن مونیخ بازی می کنم. به یکی از باتجربه ترین بازیکنان این تیم تبدیل شدهم و این باعث می شود مسئولیتم در این تیم سنگین‌تر شود. در شرایط خوبی به سر می برم و آماده هستم تا بهترین بازی‌هایم را با پیراهن بایرن به نمایش بگذارم."

 

 

1096221

 

 

آلابا بازیکنی است که در دوران مربیگری پپ گواردیولا در بایرن مونیخ در چند پست بازی کرد. او در پاسخ به  این سوال که در تیم آنچلوتی دوست دارد در چه پستی بازی کند نیز گفت:" توان بازی کردن در چند پست را دارم و این را آنچلوتی هم به خوبی می داند. در این باره با هم صحبت کردیم اما اگر قرار باشد انتخاب کنم، دوست دارم در جناح چپ با فرانک ریبری همکاری داشته باشم. سال‌هاست که با هم بازی می کنیم و چشم بسته همدیگر را در میدان پیدا می کنیم."

 

 

دیدگاه‌ها