کد خبر : 1351550 | 30 مرداد 1395 ساعت 10:27 | 14K بازدید | 0 دیدگاه

سپیدرود در قامت یک مدعی (گزارش تصویری)

سپیدرود اگر چه در دیدار با خیبر خرم آباد موفق به کسب سه امتیاز نشد اما با کسب حداقل امتیاز این بازی شمار امتیازات خود را به عدد 7 رساند و هم اکنون یکی از چهار تیم 7 امتیازی و بالای جدول است.

به گزارش "ورزش سه"، با حضور پرشور تماشاگران سپیدورد در ورزشگاه شهید عضدی رشت در یک هوای گرم و شرجی این تیم با امید به کسب سه امتیاز روانه میدان شد اما هر چه زد به در بسته خورد و در نهایت به کسب یک امتیاز راضی شد. البته خیبر خرم آباد در فصل گذشته به دفعات نشان داد در خانه حریفان هم به راحتی امتیاز نخواهد داد و در این بازی هم علیرغم در اختیار نداشتن سه بازیکن به دلیل محرومیت حریف دست و پا بسته ای نبود و در چند صحنه حتی دروازه سپیدورد رشت را با خطر فروپاشی مواجه کرد.


سپیدورد با در اختیار داشتن بازیکنان باتجربه ای چون محمد رضا مهدوی، حسین کعبی، پویا نزهتی، سید هادی موسوی و... در قامت یک مدعی ظاهر شده است و در همین شروع کار بهتر از ملوان نتیجه گرفته است. بی شک اگر مشکلات مالی این تیم رفع شود و مسئولین استانی نسبت به رفع مشکلات این تیم اهتمام بیشتری به خرج دهند سپیدرود حرف های زیادی برای گفتن خواهد داشت.


نکته جالب اینکه سپیدرود بعد از پارس جنوبی جم در سه هفته اخیر بهترین عملکرد را در خط دفاعی داشته و تنها یک گل خورده است. بیشتر نفرات این فصل سپیدرود به جزء حسین کعبی بومی هستند و در غیاب داماش ماجراجویی در لیگ یک و صعود به لیگ برتر را جستجو می کنند.

 

1136422

 

1136423

 

 

 

 

دیدگاه‌ها