کد خبر : 1351637 | 30 مرداد 1395 ساعت 15:45 | 37.6K بازدید | 0 دیدگاه

امضای قرارداد همکاری فولاد و ارنست(عکس)

پس از برگزاری جلسه مسوولان باشگاه فولاد خوزستان با ارنست ان‌فور مهاجم کامرونی پیشین تیم الوحده عربستان، طرفین برای آغاز همکاری به مدت یک فصل به توافق رسیدند.

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از سایت فولاد، در این جلسه که روز جمعه در ساختمان باشگاه فولاد خوزستان برگزار گردید، حبیب الله رضایی عضو هیات مدیره این باشگاه در غیاب علیرضا اژدری زاده، مدیرعامل باشگاه فولاد مسوولیت گفتگو و تصمیم گیری های لازم را برعهده داشت.


این بازیکن کامرونی که عصر امروز قراردادش را در هیات فوتبال ثبت می کند، قرار است با فولادی ها به اردوی کردان کرج برود.

 

1136556

 

باشگاه فولاد در فصل نقل و انتقالات لیگ شانزدهم علاوه بر تعیین تکلیف قرارداد بازیکنان پیشین خود، چند بازیکن جدید مانند وحید طالب لو، میلاد پاک پرور، بهرام رشیدی فرخی، احسان مرادیان، حمید بوحمدان و عبدالله کرمی را جذب کرده است و همچنان قصد دارد در زمان باقیمانده در مسیر تقویت نقاط ضعف این تیم گام بردارد.
 

 

1136487


مدیرعامل باشگاه فولاد در اینباره گفت: تلاش های ما برای تقویت نقاط ضعف تیم ادامه دارد؛ علاوه بر تقویت توان تیم در خط دروازه با جذب یگ گلر باتجربه، اینبار یک مهاجم کارنامه دار خارجی را به عضویت فولاد خوزستان درآوردیم و امیدوار هستیم که با کمک خط دفاع توانمند تیم و بهره بردن از جوانان آینده دار و دیگر بازیکنان متعصب تیم بتوانیم روندی صعودی در مسابقات لیگ برتر فوتبال کشور داشته باشیم.

 

1136488

دیدگاه‌ها