کد خبر : 1351966 | 31 مرداد 1395 ساعت 13:14 | 9.7K بازدید | 0 دیدگاه

تلاش بسیاری برای قهرمانی در المپیک کردم

حسن یزدانی: نشانم را نذر امام رضا(ع) کرده بودم

قهرمان مازندرانی وزن 74 کیلوگرم کشتی آزاد پس از کسب نشان طلای المپیک ریو گفت: برای کسب این نشان تلاش زیادی کردم و آن را نذر امام رضا(ع) کرده بودم.

حسن یزدانی: نشانم را نذر امام رضا(ع) کرده بودم

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از فارس، حسن یزدانی امروز  در شهرستان ساری با اشاره به رقابت سخت و حساس کشتی‌گیران در المپیک ریو، اظهار کرد: برای کسب نشان طلای المپیک زحمت کشیدم و تلاش زیادی به خرج دادم.

 

وی با بیان اینکه در وزن 74 کیلوگرم 20 کشتی‌گیر مطرح دنیا حضور داشتند، تصریح کرد: رقابت در صحنه المپیک با توجه به حضور برترین‌های هر کشور سخت و دشوار است ولی من با برنامه و شناختی که روی تک تک حریفان داشتم پا به این مسابقات گذاشتم.

 

قهرمان وزن 74 کیلوگرم کشتی آزاد المپیک ریو از آمادگی بدنی خوب خود در این رقابت‌ها خبر داد و گفت: فقط برای کسب نشان به آوردگاه المپیک آمدم که برای کسب این نشان نیز سختی‌های زیادی کشیدم.

 

یزدانی با تشکر از مسؤولان و تماشاگران در سالن مسابقات برای تشویق کشتی‌گیران ایرانی، تصریح کرد: امیدوارم با کسب این نشان که آرزوی هر ورزشکاری است توانسته باشم دل میلیون‌ها هموطن به‌ویژه هم استانی‌های خودم را شاد کرده باشم.

 

وی در پایان گفت: قبل از اعزام به مسابقات المپیک با خودم عهد بستم در صورت کسب نشان المپیک ریو، مدالم را تقدیم بارگاه حضرت امام رضا (ع) کنم که بلافاصله پس از حضور در ایران این کار را انجام می‌دهم.

 

دیدگاه‌ها