کد خبر : 1352266 | 01 شهریور 1395 ساعت 15:43 | 33.2K بازدید | 0 دیدگاه

گزارش:

نگرانی باشگاه بارسلونا از وضعیت نیمار

نیمار روز چهارشنبه به بارسلونا باز می گردد تا پس از سه ماه در تمرینات آبی اناری ها حضور پیدا کند.

نگرانی باشگاه بارسلونا از وضعیت نیمار

به گزارش "ورزش سه"، نیمار پس از اتمام فصل گذشته به یک مرخصی یک ماهه رفت و سپس به اردوی تیم المپیک برزیل اضافه شد. کاپیتان برزیلی ها توانست تیمش را به مدال طلای المپیک ریو هدایت کند هرچند که در ابتدا سخت مورد انتقاد کارشناسان و مردم برزیل قرار داشت.

 

 

1137015

 

 

هواداران بارسلونا منتظرند تا نیمار در بازی روز یکشنبه برابر بیلبائو در ترکیب ثابت به میدان برود تا یک بار دیگر شاهد حضور MSN در زمین باشند اما وضعیت فیزیکی ستاره برزیلی در هاله ای از ابهام قرار دارد.

نیمار در بازی یک چهارم برابر کلمبیا از ناحیه مچ پا دچار مصدومیت شد و در بازی نیمه نهایی مقابل هندوراس نیز بارها روی او خطا صورت گرفت. در آخرین دقیقه وقت اضافه دوم بازی فینال برابر آلمان نیز او در یک کورس با بازیکن حریف نتوانست به حرکت ادامه دهد و از درد پای خود را گرفت. همه اینها نشان می دهد که اجتمالا او به استراحتی چند روزه برای ریکاوری بدنی و ذهنی نیاز دارد.

 

مشکل دیگر آنجاست که بلافاصله پس از بازی مقابل بیلبائو، وقفه بازی های ملی در پیش است و نیمار باید برای جضور در تیم کشورش در دور مقدماتی جام جهانی روسیه به برزیل برگردد. سلسائو دو بازی حساس مقابل اکوادور و کلمبیا پیش رو دارد و حضور نیمار در مقابل این دو تیم حیاتی به نظر می رسد.

دیدگاه‌ها