کد خبر : 1352293 | 01 شهریور 1395 ساعت 17:32 | 8.4K بازدید | 0 دیدگاه

در مصاحبه با OMNISPORT

بالاک: گواردیولا در سیتی نیاز به زمان دارد

میشائیل بالاک، ستاره آلمانی سابق بایرن و چلسی به تحلیل وضعیت پپ گواردیولا در منچسترسیتی پرداخت.

بالاک: گواردیولا در سیتی نیاز به زمان دارد

به گزارش "ورزش سه"، گواردیولا پس از سه فصل هدایت بایرن از امسال مربیگری سیتی را بر عهده دارد. او  توانسته در سه بازی رسمی سیتیزن ها، این تیم را به سه برد برساند. پیروزی بر ساندرلند و استوک در لیگ برتر و نیز استوا بخارست در پلی آف لیگ قهرمانان.

سیتی با وجود این سه پیروزی، هنوز با تیم ایده آل پپ فاصله زیادی دارد.  سیتی فعلا شناسنامه تیم های این سرمربی اسپانیایی را ندارد.

 

 

1136680

 

 

بالاک در همین رابطه به "OmniSport" گفت:" گواردیولا روی سبکی که دارد متعصب است. او بخاطر آنالیز دقیق تیم حریف یا تیم خودش شایسته ستایش است. پپ عاشق شغلش است و هیجان و تنش را می توانید در او ببینید. این برای او چالشی جدید است.

 

در منچستر سیتی پروژه ای خیلی بزرگ در جریان است. نمی دانم ترکیبش مانند بایرن خواهد بود یا نه. اما فعلا از نظر کیفیت مانند بایرن مونیخ نیست. همچنین نباید برای شروع از او انتظار زیادی داشته باشیم و نیاز به زمان دارد.

 

مورینیو، رقیب و حریف پپ، توجه بیشتری به دفاع دارد. خیلی هم مهم است. پپ اما متفاوت است. او مربی ای احساسی است. او دوست دارد با پرسینگ شدید بازی کند و در میانه زمین باشد. ما هم به عنوان هوادار دوست داریم بازی جذاب ببینیم."

دیدگاه‌ها