کد خبر : 1352384 | 02 شهریور 1395 ساعت 10:42 | 8.3K بازدید | 1 دیدگاه

چه تسهیلات گرانبهایی!

ورودیه مسابقات را پرداخت نکنید

حق تیم های دسته اولی از حق پخش و تبلیغات محیطی صفر است! و هیچ باشگاهی در لیگ یک منبع درآمد ندارد!

ورودیه مسابقات را پرداخت نکنید

به گزارش "ورزش سه"، این در حالی است که لیگ یک از فصل جاری به صورت حرفه ای در حال برگزاری است و سیمای استانی بازی ها را پخش می کنند. از سویی شرکتی که تبلیغات محیطی در لیگ برتر را برعهده گرفته می تواند در بازی های دسته اول هم کار تبلیغی در کنار زمین انجام دهد!


تنها تسهیلاتی که سازمان لیگ برتر به تیم های دسته اولی می دهد معافیت تیم های دسته اولی از پرداخت ورودیه مسابقات است! ورودیه ای که این فصل 150 میلیون تومان تعیین شده است و شاید اگر قرار بود از باشگاه ها گرفته شود مبلغی کمتر از این تعیین می شد!


امروزه در فوتبال حرفه ای بین 40 تا 60 درصد از هزینه تیم  ها را حق پخش تعیین می کند اما در دسته اول می بینیم برخی از تیم ها برای پخش بازی های خود باید برای هر بازی نزدیک به 5 تا 10 میلیون تومان به سیمای استانی پول بدهند! جالب اینجاست که به تیم های دسته اولی اجازه نمی دهند برای تبلیغات دور زمین آگهی بگیرند و نه خود برای تیم های دسته اولی آگهی می گیرند.


اگر به باشگاه های دسته اولی اجازه داده می شد در دیدارهای خانگی تابلوی تبلیغاتی در کنار زمین نصب کنند باشگاه ها در این زمینه فعال می شدند و طولی نمی کشید که به منبع درآمد خوبی دست می یافتند. متاسفانه همه نگاه های سازمان لیگ برتر به تیم های لیگ برتری است!

 

دیدگاه‌ها