کد خبر : 1352630 | 03 شهریور 1395 ساعت 11:38 | 14.8K بازدید | 0 دیدگاه

مگر در بازی با ماشین‌سازی اتفاقی افتاد؟

ذوالفقاری: مشکل میزبانی از پرسپولیس نداریم

سرپرست تیم تراکتورسازی تبریز اعلام کرد در زمین اختصاصی بدون مشکل از پرسپولیس پذیرایی خواهند کرد.

ذوالفقاری: مشکل میزبانی از پرسپولیس نداریم

ایوب ذوالفقاری در گفت و گو با خبرنگار "ورزش سه"، درباره احتمال میزبانی تراکتورسازی از پرسپولیس در زمین اختصاصی بیان می کند: این بحث نباید ادامه دار باشد. ما از قبل تصور می کردیم که ورزشگاه یادگار به بازی با پرسپولیس نمی رسد و به همین خاطر محل تمرینات خود را نیز تغییر دادیم. زمین اختصاصی تراکتورسازی وجود دارد و در همین ورزشگاه میزبان پرسپولیس خواهیم بود.


وی در پاسخ به این پرسش که آیا شورای تامین با برگزاری مسابقه در زمین اختصاصی موافقت می کند، می‌گوید: چرا نباید موافقت کنند؟! مگر زمین ما چه مشکلی ندارد. ما خودمان باید شاکی باشیم که فقط 4، 5 هزار هوادار را می توانیم در ورزشگاه اسکان بدهیم و تعداد زیادی از هوادارانمان را از دست می دهیم. مگر در بازی با ماشین سازی مشکلی پیش آمد؟ در بازی با پرسپولیس هم اتفاقی نمی افتد. ما چاره ای نداریم و در زمین خودمان بازی را برگزار می کنیم.


ذوالفقاری صحبت هایش را اینطور به پایان می برد: اگر بازی هایمان در ورزشگاه یادگار انجام می شد تعداد بیشتری هوادار به ورزشگاه می آمد و به همین خاطر امسال ضرر کردیم. ما دوست داریم همه هوادارانمان به ورزشگاه بیایند اما متاسفانه این اتفاق افتاده است. تصورمان این است که ورزشگاه یادگار تا یک ماه آینده هم آماده نشود و به همین خاطر باید خودمان را با این شرایط وفق دهیم؛ هرچند که بسیار ناراحت هستیم.

دیدگاه‌ها