کد خبر : 1352651 | 03 شهریور 1395 ساعت 12:15 | 19.8K بازدید | 0 دیدگاه

آغاز مجدد لیگ برتر با افت بدنی

هفته های ابتدایی لیگ برتر هفته های جذابی نبود. مربیان می گفتند این به خاطر پشت سر گذاشتن تمرینات بدنسازی است. اینکه بدن بچه ها در افت است و با گذشت سه چهار هفته رها خواهد شد و تیم هایشان به تیم‌های دیگری تبدیل خواهد شد!

آغاز مجدد لیگ برتر با افت بدنی

به گزارش "ورزش سه"، اما بعد از چهار هفته بازی ها تطعیل شد و دوباره تیم ها وارد بدنسازی شدند! تا زمان های از دست رفته در دوران آماده سازی را جبران کنند. بنابراین بعد از پایان بازی های تیم ملی در هفته نخست باز هم با افت فنی تیم ها روبرو خواهیم بود. این همان طور که اشاره شد لپ کلام مربیان است. هر گاه تیمشان بدنسازی می کند می گویند تیم در افت است. بدن بچه ها به خاطر بدنسازی سنگین است و با گذشت 4-5 هفته و بعد از رها شدن تیم جان خواهد گرفت و حرف هایی از این دست.


این روند تکراری و این بهانه های تکراری هیچ گاه از فوتبال رخت نخواهد بست مادامی که ما با تیم ملی همانند اروپایی ها عمل نکنیم. در فوتبال حرفه ای ملی پوشان در تمرینات باشگاه ها آماده می شود و حضوشان در تمرینات تیم ملی پیش از بازی رسمی تنها به خاطر هماهنگی تاکتیکی است و طبیعتا ملی پوشان چون در سطح فنی بالایی دارند برای هماهنگی نیاز به زمان کوتاهی دارند. به همین خاطر است که باشگاه ها تنها در زمان کمی پیش از مسابقه رسمی به ملی پوشان خود اجازه حضور در اردوی ملی را می دهند. تعطیلی بازی ها تیم را از ریتم خارج می کند و بدنسازی چند باره موجب فوتبال زدگی می شود. این معضل اصلی لیگ برتر است که به دلیل عدم تعامل موجود بین باشگاه ها و تیم ملی به این زودی رفع نخواهد شد. به خصوص با نگاهی که کی روش به فوتبال باشگاهی دارد.

دیدگاه‌ها