کد خبر : 1352957 | 04 شهریور 1395 ساعت 21:50 | 123.2K بازدید | 0 دیدگاه

با پشت سر گذاشتن گرت بیل و گریزمان

کریس رونالدو بهترین بازیکن اروپا شد

کریس رونالدو، ستاره رئال و تیم ملی پرتغال، به عنوان بهترین بازیکن فصل 16-2015 انتخاب شد.

کریس رونالدو بهترین بازیکن اروپا شد

به گزارش "ورزش سه"، رونالدو که علاوه بر قهرمانی در چمپیونزلیگ با رئال، با پرتغال قهرمانی در یورو 2016 را جشن گرفت، بالاتر از گرت بیل و آنتوان گریزمان، توانست برای دومین بار جایزه بازیکن فصل اروپا را از آن خود کند. او پیش از این در سال 2014 این عنوان را از آن خود کرده بود.

رونالدو در فینال چمپیونزلیگ، پنالتی آخر رئال را که منجر به قهرمانی این تیم شد را به ثمر رساند و در یورو هم با به ثمر رساندن، سه گل، کمک کرد تا پرتغال برای اولین بار قهرمانی در این رقابت ها را جشن بگیرد.

 

 

1137881

 

 

او بعد از دریافت جایزه اش، گفت:" این یک افتخار بزرگ است و از همه روزنامه نگارانی که به من رای دادند، تشکر می کنم. هم تیمی های من در بردن این جایزه نقش کلیدی داشتند. آنها هر سال در موفقیت های من نقش کلیدی دارند. من خودم به سختی تلاش می کنم اما بدون کمک آنها، هیچ دستاوردی امکان پذیر نیست. از همه هم تیمی هایم در رئال و تیم ملی پرتغال تشکر می کنم.

 

 

1137910

 

 

باید از تیم پرتغال یاد کنم زیرا این اولین قهرمانی تاریخ ما بود. این قهرمانی متفاوت بود زیرا من سه بار چمپیونزلیگ را فتح کرده بودم. بردن یک جام با پرتغال، یکی از نقاط عطف دوران حرفه ای من بود."

 

دیدگاه‌ها