کد خبر : 1353103 | 05 شهریور 1395 ساعت 18:37 | 21.6K بازدید | 0 دیدگاه

دین محمدی: آرزوی ملاقات ما که له له را داشتم

لالیگایی‌ها لیگ برتری‌ها را شکست می‌دهند

بازیکن تیم ستارگان ایران می گوید که ستارگان لالیگا بدنهای آماده ای داشتند و توانایی شکست تیم های لیگ برتری را دارند.

لالیگایی‌ها لیگ برتری‌ها را شکست می‌دهند

سیروس دین محمدی در گفت و گو با "ورزش سه"، درباره دیدار ستارگان ایران و لالیگا گفت: این بازی یک دور همی خوب برای بازیکنان قدیمی بود. علی پروین از من برای حضور در این بازی دعوت کرد و من نیز به همین دلیل در این دیدار حاضر شدم. اولین حضور من در تیم ملی نیز با دعوت ایشان بود و باید به احترام او در این دیدار تدارکاتی شرکت می کردم.


پیشکسوت فوتبال ایران درباره شکست سنگین در این دیدار، تصریح کرد: ستارگان لالیگا تیم بسیار خوبی بود و فکر می کنم تیم های لیگ برتری ما را هم شکست می دهد. از نظر بدنی شرایط بسیار خوبی داشتند و تمرینات منظمی را پشت سر می گذارند اما ما اینگونه نیستیم و سالی تنها دو یا سه مرتبه در کنار یکدیگر تمرین می کنیم.


دین محمدی درباره حواشی ایجاد شده برای این دیدار، اظهار کرد: متاسفانه برای این دیدار حاشیه هایی ایجاد کردند. بازیکنهای بزرگی در این دیدار مانند کریم باقری، خداداد عزیزی، علی کریمی، محمد نوازی و بسیاری دیگر حضور داشتند که باید حرمت آنها حفظ می شد.


وی ادامه داد: فکر می کنم قضیه خداحافظی جواد نکونام نیز تاثیر گذار بود اما هیچ کس از این دیدار حمایت نکرد. من آرزو داشتم برابر ما که له له بازی کنم و بازیکنان بزرگی در این میدان مانند مورینیتس حاضر بودند اما رسانه ها هم از این دیدار حمایت نکردند تا در ورزشگاهی خالی میزبان ستارگان لالیگا باشیم. متاسفانه همه در این شرایط به دنبال بزرگ کردن خود هستند. اگر قرار باشد حمایتی از این دیدارها انجام نشود، بهتر است تا دیگر بازی هایی از این دست نداشته باشیم.


دین محمدی در پایان درباره شرایط استقلال گفت: تعطیلات لیگ می تواند به استقلال کمک زیادی انجام دهد. استقلال با یک برد از بحران خارج می شود و مطمئنم به زودی این برد را به دست خواهند آورد.

دیدگاه‌ها