کد خبر : 1353158 | 05 شهریور 1395 ساعت 21:07 | 24.9K بازدید | 0 دیدگاه

بزرگی کرجی ها در فقر گلزنی

جدول گلزنان برتر لیگ دسته یک

سید امیر میر بزرگی ؛ مهاجم اکسین البرز با زدن گل پیروزی بخش کرجی ها در خرم آباد نه تنها باعث برد اکسین و صدرنشینی این تیم در دسته یک شد که خود نیز با 5 گل زده بالاتر از همه مهاجمان سزشناس لیگ در صدر گلزنان جای گرفت.

جدول گلزنان برتر لیگ دسته یک

به گزارش "ورزش سه" سید امیر میر بزرگی ؛ مهاجم اکسین البرز با زدن گل پیروزی بخش کرجی ها در خرم آباد نه تنها باعث برد اکسین و صدرنشینی این تیم در دسته یک شد که خود نیز با 5 گل زده بالاتر از همه مهاجمان سزشناس لیگ در صدر گلزنان جای گرفت. در روزیکه اکثر بازی های لیگ با تساوی بدون گل به پایان رسید ، سید امیر میربزرگی ؛ مهاجم اکسین البرز باز هم برای تیمش گلزنی کرد تا با 5 گل زده در 4 مسابقه نوید تولد یک گلزن در فوتبال کشورمان را بدهد. کرجی ها هر چند پیش از این در لیگ های برتر و دسته یک تیمی نداشتند اما با اینحال مهاجمان گلزن و سرشناسی از کرج در فوتبال کشورمان خود نمایی کردند که علی اصغر مدیر روستا یکی از سرشناس ترین و گلزن ترین آنها بود.


در هفته چهارم و در 9 دیدار برگزار شده جمعاً 11 بار توپ از روی خط ذروازه ها عبور کرد که 4 گل آن در مسابقه تیم های فجر سپاسی با راه آهن در شیراز بود که  شهم هر تیم 2 بود. دیگر بازی پر گل هفته دیدار تیم های خیبر با اکسین بود که با نتیجه 1-2 به سود اکسین به پایان رسید.


بی تردی مهمترین گل هفته را حسین شنانی ؛ بازیکن جانشین ملوان در دربی حساس گیلان به ثمر رساند. این بازیکن در دقایق پایانی بازی با گلی که درون دروازه سپیدرود کاشت باعث شد تا ملوانان برنده دیدار رفت ال گیلانو شوند.


استقلال اهواز که تا پیش از هفته چهارم تنها تیم گل نزن بین 18 تیم دسته یک بود در دیدار با فولاد یزد دو بار گلزنی کرد ، یکی برای خودش و یکی هم برای فولاد تا ضمن شکستن طلسم گل نزنی اش ، نخستین امتیاز فصل را هم در کارنامه اش ثبت کند.


چهار مسابقه از چهارمین هفته بازی های دسته یک با نتیجه 0-0 تمام شد تا هفته چهارم یکی از کم گل ترین هفته های دسته یک لقب بگیرد.

 

5 گل :
سید امیر میر بزرگی (اکسین البرز)

 

4 گل :
محمد عباس زاده (نساجی مازندران)

 

3 گل :
سهیل حق شناس (سپید رود رشت)

دیدگاه‌ها