کد خبر : 1353192 | 06 شهریور 1395 ساعت 09:06 | 9.2K بازدید | 0 دیدگاه

پیش بازی هال سیتی - منچستریونایتد

دو تیم هال سیتی و منچستریونایتد، امشب در ورزشگاه کینگستون کامیونیکیشن شهر هال به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

پیش بازی هال سیتی - منچستریونایتد

به گزارش "ورزش سه"، ژوزه مورینیو و شاگردانش شروع بسیار خوبی در لیگ داشته اند و همچنین در جام اتحادیه نیز خوش درخشیده اند و به نظر فصل خوبی پیش روی شیاطین سرخ است. منچستریونایتد در هر دو بازی ابتدایی خود در لیگ با درخشش زلاتان موفق شد دو پیروزی کسب کند و دو گام اول را محکم برداشت تا خط و نشانی جدی برای رقبا خصوصا تیم همشهری، منچسترسیتی کشیده باشد. با این حال مورینیو خوب می‌داند که کار آسانی پیش روی تیمش در این هفته نخواهد بود.

 

 

1136324

 


هال سیتی نیز مانند منچستریونایتد شروع خوبی در لیگ برتر داشته و 6 امتیاز از دو بازی اول خود به دست آورده است. هر چند انتظار می‌رود رفته رفته این تیم دچار افت شده و نتایج ضعیف تری کسب کند ولی مورینیو به خوبی تیمش را برای این تقابل سخت آماده خواهد کرد. 

5 تقابل اخیر دو تیم به نفع یونایتد بوده و شیاطین سرخ 4 پیروزی به دست آورده اند و دیگر بازی که متعلق به آخرین دیدارشان در فصل گذشته است با تساوی 0-0 به پایان رسید.تنها غایب یونایتد باستین شواین اشتایگر خواهد بود که در آستانه جدایی از باشگاه است. در سوی دیگر آلن مک‌گرگور، مایکل داسن، موزس ادوباجو و الکس بروس، غایبین هال سیتی هستند.

 

ترکیب احتمالی:

 

1138216

دیدگاه‌ها