کد خبر : 1353203 | 06 شهریور 1395 ساعت 09:57 | 6.6K بازدید | 0 دیدگاه

۶۲ درصد مدال‌ها را ما گرفتیم

توکلیان: حق کشتی آزاد بیش از یک طلا بود

مربی تیم ملی کشتی آزاد ایران با اشاره به نتایجی که در المپیک ۲۰۱۶ ریو کسب شد، گفت: تیم اعزامی شایستگی و توان کسب دو مدال طلا را هم داشت.

توکلیان: حق کشتی آزاد بیش از یک طلا بود

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از مهر، امیر توکلیان  با بیان اینکه تیم ملی کشتی آزاد می توانست یک مدال طلای دیگر هم در المپیک کسب کند، اظهار داشت: به هیچ عنوان قصد ندارم دوباره صحبت از ناداوری و مشکلات مختلف در راه مدال آوری مطرح کنم اما به جرات می گویم که تیم ما شایستگی کسب یک طلای دیگر را داشت و بچه های ما می توانستند با نتیجه ای بهتر از این از المپیک خارج شوند.

 

وی تصریح کرد: البته تا همینجا هم عملکرد خوبی داشتیم و کاروان کشتی ایران توانست ۶۲ درصد از مجموع مدالهای کسب شده را بنام خود ثبت کند، اما حیف که توجه ویژه ای به این رشته نمی شود و همیشه در اوج بی مهری و عدم حمایت کافی به موفقیت های بزرگ و ملی دست یافتیم.

 

مربی تیم ملی کشتی آزاد با اشاره به اینکه طلسم کسب مدال طلای المپیک بعد از ۱۶ سال شکسته شد، ادامه داد: حسن یزدانی کار بزرگی کرد و توانستیم در وزنی بسیار سخت و شلوغ از نظر مدعیان تراز اول به طلا برسیم. البته در این راه رسول خادم هم زحمات زیادی کشید و در طول سالها تمرین و برنامه ریزی توانستیم طلسم مدال طلا را بعد از این مدت طولانی بشکنیم.

 

توکلیان در پایان خاطر نشان کرد: کشتی آزاد باید بزودی کار خود را دوباره آغاز کند و برای حضور در رقابتهای جام جهانی که اسفندماه در تهران برگزار می شود مهیا شویم. همچنین رقابتهای آسیایی نیز هدف بعدی ماست که باید از هم اکنون برای این مسابقات نیز برنامه ریزی مطلوبی داشته باشیم.

دیدگاه‌ها