کد خبر : 1353239 | 06 شهریور 1395 ساعت 12:35 | 103.7K بازدید | 0 دیدگاه

بازیکن پرسپولیس شایعات را تکذیب کرد؛

انصاری: می‌خواهم یکی از 11 نفر پرسپولیس باشم

در حالی که طی روزهای اخیر بازار شایعات درباره جدایی ساسان انصاری داغ شده بود، این بازیکن بار دیگر مجبور به پاسخگویی در این باره شد و عنوان کرد از حضورش در پرسپولیس راضی است.

انصاری: می‌خواهم یکی از 11 نفر پرسپولیس باشم

به گزارش "ورزش سه"، ساسان انصاری که یکی از بازیکنان مدنظر برانکو ایوانکوویچ برای حضور در پرسپولیس بود و کارنامه خوبی نیز از خود در فصل گذشته در فولاد به جا گذاشته بود، قراردادش را با سرخپوشان تهرانی امضا کرد و این در حالی است که طی چهار بازی اخیر فرصت چندانی برای خودنمایی به دست نیاورده است. نیمکت نشینی های انصاری باعث بروز شایعات زیادی مبنی بر ترک پرسپولیس از سوی او شده و انصاری مدعی است نمی خواهد فرصت طلایی زندگی اش را به سادگی از دست بدهد.


در این رابطه طی روزهای اخیر شایعات زیادی مبنی بر جدایی انصاری و بازگشت او به فولاد خوزستان منتشر شد که با تکذیب این بازیکن همراه شد. انصاری که بعد از پیوستن به پرسپولیس این مساله را آرزوی دوران کودکی اش عنوان کرده بود، نمی خواهد به سادگی فرصتی که نصیبش شده را از دست بدهد. او در جمع دوستانش نیز حتی به این مساله تاکیده کرده که از حضور در پرسپولیس راضی است و شرایط به گونه ای است که او امیدوار به حضور در ترکیب اصلی سرخپوشان نیز است.


انصاری در این باره به خبرنگار ما می گوید: اصلا نمی خواهم مصاحبه کنم. وقتی بازی نمی کنم تنها یک راه برایم باقی می ماند و آن تمرین، تمرین و تمرین است. وقتی بازی نمی کنم چیزی برای گفتن نخواهم داشت و من اکنون تمام تمرکزم را روی این گذاشته ام تا با تمرینات زیاد و فشرده جایگاهی در ترکیب به دست آورم. مسلما این مساله خیلی سخت است و نیاز به تلاش زیادی دارد اما من با انگیزه های زیادی به پرسپولیس آمده ام و باید بگویم اینقدر هم زود جا خالی نمی کنم و انتظارم از خودم بالاتر از این چیزهاست.

 

1138275


شماره 17 پرسپولیس درباره شایعات گفت: باور کنید در طول تعطیلات یک بار هم به سمت گوشی نرفتم و اکنون که این چیزها را می شنوم تعجب می کنم. برای چه باید از پرسپولیس بروم؟ من برای اینکه به آرزوی کودکی ام برسم تلاش کردم و اکنون به این راحتی این فرصت را از دست نخواهم داد. هیچ وقت به این مساله هم فکر نکردم و در صحبت هایی که با برانکو ایوانکوویچ نیز داشتیم او هم عنوان کرد به کارم اعتماد دارد و این تنها من هستم که باید خودم را به اثبات برسانم و راهی برای رسیدن به ترکیب پیدا کنم.

تمام توان و تمرکزم را روی رسیدن به 11 نفر اصلی گذاشته ام و می دانم کار سختی پیش رویم قرار دارد و البته من نیز فردی نیستم که به این سادگی از این شانس بزرگ زندگی ام بگذرم. اکنون 4 هفته از مسابقات گذشته است و پرسپولیس در 26 مسابقه لیگ، جام حذفی و لیگ قهرمانان آسیا به میدان می رود. مسلما فرصت به من هم خواهد رسید و این من هستم که باید راه استفاده از این فرصت را پیدا کنم و با توجه به پتانسیلی که در خودم می بینم مطمئن هستم این دور نیست.


انصاری در پایان با مثبت ارزیابی کردن شرایط پرسپولیس و همچنین تشکر از هواداران که او را حمایت کرده اند، درخواست کرد از انتشار حاشیه برای او خودداری کنند: من می دانم به چه تیمی آمدم و نیازی نیست از بزرگی آن صحبت کنم که همه این مساله را می دانند. از همه هواداران عزیز نیز که در این مدت حامی بزرگ من بودند نیز تشکر ویژه ای می کنم و مطمئن باشند پاسخ خوبی به این حمایت خواهم داد. تنها خواسته من این است که از انتشار اینگونه شایعات خودداری کنند و مطمئن باشند که من اینقدر توانایی در خودم می بینم که بتوانم به ترکیب راه یابم و اکنون فقط با تمرین و تلاش به دنبال رسیدن به این خواسته ام هستم.

دیدگاه‌ها