کد خبر : 1353473 | 07 شهریور 1395 ساعت 11:35 | 15.8K بازدید | 0 دیدگاه

راز بهبود عملکرد استرلینگ تحت هدایت گواردیولا

پپ گواردیولا معتقد است که دلیل بهبود عملکرد استرلینگ در هفته های اخیر، عشق و علاقه ای است که او از هم تیمی‌ها و هواداران دریافت می‌کند.

راز بهبود عملکرد استرلینگ تحت هدایت گواردیولا

به گزارش "ورزش سه"، هافبک سابق لیورپول در فصل اول حضورش در سیتی عملکرد خوبی نداشت و نتوانست درخشان ظاهر شود. ولی به نظر می‌رسد در دو بازی ابتدایی اش در لیگ برتر بهبود خوبی داشته و توانسته توجهات را به خود جلب کند و پپ دلیل این موضوع را در کنفرانس خبری توضیح داد.


او گفت:" رحیم احساس می‌کند که دیگران او را دوست دارند و حرف من را باور کنید، همین باعث شده او انقدر خوب کار کند. در واقع آیا شما فکر می‌کنید من می‌توانم در عرض 1 ماه و نیم باعث بهبود عملکرد او شوم؟ موضوع من نیستم. من مربی هستم و سعی دارم به او کمک کنم. مثل دیگر مربیان جهان، سعی می‌کنم محیط خوبی ایجاد کنم، بازیکنان راحت باشند و بهترین عملکرد را از آنها بگیرم و به بازیکنان کمک کنم خوب کار کنند. ولی استرلینگ کیفیتش را نشان داده و شاید به این خاطر بوده که فصل گذشته یک بازی فیکس بود و بازی بعدی نیمکت نشین. وقتی بازیکنی بازی نمی‌کند حس می‌کند که مربی او را دوست ندارد. وقتی بازیکنی حس کند مورد علاقه نیست، کار برایش سخت می‌شود.

 

1135480

 


بازیکنانی که فیکس نیستند می‌گویند که چرا مربی فلان بازیکن را دوست دارند و من را دوست ندارد؟ آنها فکر می‌کنند که شایسته بازی کردن هستند و من هم به آنها می‌گویم شایسته بازی کردنید ولی من تنها می‌توانم 11 بازیکن انتخاب کنم. استرلینگ بازی می‌کند و به همین دلیل خوشحال است."


پپ در پاسخ به انتقادات اخیر شقیری گفت:" در طول دوران کاری من، به بعضی بازیکنان کمک کرده ام ولی بازیکنانی می‌شناسم که از من در مقابل رسانه‌ها انتقاد می‌نکند و دلیل آنها تنها بازی نکردن بوده است. این تنها دلیلی بود که شقیری علیه من صحبت کردم. البته که من با او صحبت می‌کردم ولی هر بازی باید به او می‌گفتم که بازی نخواهد کرد. دلیلش این بود که من بازیکن دیگری را مناسب بازی کردن می‌دیدم. اینکه همه را خوشحال نگه دارید کار دشواری است، مخصوصا وقتی بازی نمی‌کنند."

دیدگاه‌ها