کد خبر : 1353476 | 07 شهریور 1395 ساعت 11:55 | 12.9K بازدید | 0 دیدگاه

آگوئرو: رقابتی با زلاتان ندارم

سرجیو آگوئرو، مهاجم منچسترسیتی مدعی شد که از عملکردش در ابتدای فصل خوشحال است ولی رقابتی با زلاتان ابراهیموویچ، مهاجم منچستریونایتد ندارد.

آگوئرو: رقابتی با زلاتان ندارم

به گزارش "ورزش سه"، زلاتان در دو بازی اول یونایتد در لیگ 3 لگ به ثمر رساند ولی شب گذشته در زدن گل مقابل هال سیتی ناکام بود. آگوئرو نیز تحت هدایت گواردیولا خوش درخشیده و در هر دو بازی گلزنی کرده ولی مهاجم آرژانتینی مدعی شد که رقابتی با زلاتان برای کسب توپ طلا ندارد.


او گفت:" هم من و هم ابراهیموویچ فصل را خیلی خوب شروع کردیم و هر دو گلزنی کردیم. ولی من به رقابت با او فکر نمی‌کنم. من با خودم رقابت می‌کنم و سعی می‌کنم نسبت به فصل گذشته بهتر باشم. اگر بتوانم نسبت به فصل گذشته بهتر باشم یعنی به عنوان بازیکن رشد کرده ام. این هدف من است و سعی می‌کنم تیم را نیز پیشرفت دهم. همیشه هدف من این است که نسبت به سال گذشته بهتر باشم.

 

1136565

 


هدف من در منچسترسیتی این است که هر فصل جام ببرم.  هدف اصلی ما در جام ها نیز چمپیونزلیگ، لیگ برتر و پس از آن دیگر جام‌هاست. همیشه بردن جام‌ها اتفاق خیلی خوبی است. بردن همه جام‌ها کار دشواری است ولی ما تیم خوبی داریم که می‌تواند فصل را با جام به پایان برساند. همه ما انتظار داریم در لیگ برتر خوش بدرخشیم و سعی کنیم جام ببریم. همچنین در چمپیونزلیگ نیز امیدواریم که خوش بدرخشیم."

دیدگاه‌ها