کد خبر : 1353480 | 07 شهریور 1395 ساعت 12:19 | 45.1K بازدید | 0 دیدگاه

برد فینال المپیک برای برزیلی‌ها اهمیت زیادی داشت

باتیستا: دوست دارم برای ایران بازی کنم

هافبک برزیلی تیم گسترش فولاد اعتقاد دارد تیمش در لیگ شانزدهم یا سوم می شود و یا رتبه چهارم را کسب می کند.

باتیستا: دوست دارم برای ایران بازی کنم

مگنو باتیستا در گفت و گو با خبرنگار "ورزش سه" درباره شرایط گسترش فولاد، کار کردن با فراز کمالوند، قهرمانی برزیل در المپیک 2016، علاقه اش برای بازی در تیم ملی ایران و برخی مسائل دیگر صحبت هایی را بر زبان آورد که ماحصل آن را در ادامه می خوانید:


شرایط مان خوب است


شرایط خیلی خوبی بر تیم گسترش فولاد حاکم است. اگرچه در بازی های اول لیگ بدشانس بودیم و نتوانستیم نتایج لازم را کسب کنیم اما شرایطمان خوب است. در تعطیلات لیگ نیز تلاش زیادی کردیم تا نقاط ضعف مان را پوشش دهیم و انشاءالله در آینده شرایط بهترین پیدا می کنیم.


ضعف گلزنی نداریم


تیم ما ضعف گلزنی ندارد. مهاجمان خیلی خوبی در گسترش فولاد حضور دارند و قطعا در آینده با هماهنگی بیشتر بازیکنان گل های بیشتری می زنیم. من شک ندارم می توانیم گل های زیادی به ثمر برسانیم.


از کار کردن با کمالوند راضی ام


فراز کمالوند مربی خیلی خوب و بزرگی است. من دو سال است با او کار می کنم و واقعا از شرایطم رضایت دارم. او چیزهای زیادی به من گوشزد می کند و من هم هرچه در توان دارم، می گذارم تا موفق باشیم.


یا سوم می شویم یا چهارم


گسترش فولاد امسال برای حضور در بالای جدول بسته شده است. جایگاه تیم ما اینجای جدول نیست و در اینده مطمئنا بالا می آییم. امسال یا سوم می شویم یا چهارم. شاید هم دوم شویم. هنوز بازی های زیادی باقی مانده و شرایط بهتری پیدا می کنیم.


علاقه برای حضور در تیم ملی ایران


از زندگی در ایران راضی هستم. من چهارمین سال حضورم در ایران را سپری می کنم و برخلاف حرف هایی که در خارج از ایران می زنند، زندگی در اینجا بسیار لذتبخش است. بسیار علاقه مند هستم برای تیم ملی ایران بازی کنم. نمی دانم این مساله امکان پذیر است یا نه اما دوست دارم برای ایران به میدان بروم.


فینال المپیک انتقامی بود


بازی فینال المپیک میان برزیل و آلمان برای ما بسیار حیاتی بود. برزیل در جام جهانی مقابل آلمان 7 بر یک باخت و می خواستیم انتقام بگیریم. شکست تحقیر آمیز جلوی آلمان واقعا برای ما آزار دهنده بود و بعد از فینال المپیک خوشحالی ویژه ای برای ما برزیلی ها مانده بود.


ادینیو بهترین دوستم است


بهترین دوست من در ایران لوسیانو ادینیو است. من و ادینیو اکثر اوقات در تبریز با هم هستیم و از این موضوع خوشحال هستیم. در کنار یکدیگر از همه چیز صحبت می کنیم و این خوشایند است.

 

دیدگاه‌ها