کد خبر : 1353493 | 07 شهریور 1395 ساعت 13:11 | 16.3K بازدید | 0 دیدگاه

کنفرانس سرمربی قطر امروز برگزار می شود

کارینیو: بازی با ایران مهمترین بازی ماست

سرمربی اروگوئه ای تیم ملی قطر، عصر امروز در نشست مطبوعاتی با خبرنگاران این کشور در ابطه با برنامه های این تیم به گفتگو می نشیند.

کارینیو: بازی با ایران مهمترین بازی ماست

به گزارش "ورزش سه"، دانیل کارینیو، سرمربی اروگوئه ای تیم ملی قطر، ساعت 18:30 امروز در سالن کنفرانس اسپایر دوحه با خبرنگاران این کشور به گفتگو می نشیند. او در این نشست در رابطه با آخرین اخبار اردوی آماده سازی قطری ها، مسائل کلی و جزئیات آماده سازی این تیم برای بازی روز پنجشنبه در برابر ایران و در هفته اول مرحله دوم جام جهانی دیدارهای دیگر قطری ها صحبت خواهد کرد.
کارینیو پیش از این در مصاحبه ای اعلام کرده بود بازی با ایران، مهمترین دیدار قطری هاست چرا که پیروزی در بازی اول و کسب سه امتیاز در هر تورنمنتی از اهمیت ویژه ای برخوردار است. او در این باره اظهار امیدواری کرده بود با پیروزی در بازی اول در برابر ایران، راه را برای موفقیت در سایر بازی ها باز کنند.


قطری ها که این روزها در اردوی پایانی خود قرار دارند تا روز پنجشنبه و بازی در برابر ایران، به تشریح بازی های حریف خود می پردازند، آنها 23 بازیکن از بازیکنان حاضر در اردو را به تهران می آوردند تا در بازی اول به میدان بروند.

دیدگاه‌ها