کد خبر : 1353512 | 07 شهریور 1395 ساعت 14:48 | 4.2K بازدید | 0 دیدگاه

علی‌نژاد:جوانگرایی هزینه‌های خاص خود را دارد

رئیس فدراسیون ووشو گفت: هر زمان در تیم‌های ملی به جوانان اعتماد کردیم ، بازخورد مثبتی از آن داشتیم و در این دوره نیز انتظار داریم جوانان با انگیزه عملکرد خوبی داشته باشند.

علی‌نژاد:جوانگرایی هزینه‌های خاص خود را دارد

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از خبرگزاری مهر، مهدی علی نژاد با بیان مطلب فوق به گفت: تیم ملی ووشو ایران با ترکیبی جوان راهی رقابتهای قهرمانی آسیا خواهد شد اما این جوانان تمرینات بسیار خوبی را پشت سر گذاشته و با آمادگی مناسب به چین تایپه اعزام می شوند. 

 

وی ادامه داد: این درست که نفرات با تجربه و عنوان دار در تیم اعزامی به مسابقات قهرمانی آسیا حضور ندارند ولی در این شرایط این نفرات بهترین‌های ایران هستند و انگیزه بالایی برای کسب موفقیت دارند. 

 

رئیس فدراسیون ووشو با بیان اینکه جوانگرایی هزینه های خاص خود را دارد، اظهار داشت: تیم ملی ووشو ایران نیاز به پوست اندازی دارد و ما باید به جوانانی که در مسابقات رده های سنی پائین تر توانایی خود را در مسابقات جهانی و آسیایی به نمایش گذاشته اند، میدان دهیم تا بتوانند با تجربه بیشتر خود را به تیم ملی تحمیل کنند و بهترین میدان برای آنها رقابتهای قهرمانی آسیا می باشد. 

 

علی نژاد به ترکیب تیم بانوان هم اشاره کرد و گفت: در بخش ساندا نفرات با تجربه و خوبی در ترکیب داریم، ولی در بخش تالو تیم جوانی داریم که با وجود تجربه بالا میانگین سنی ۲۰ سال دارند و امیدوارم بتوانند عملکرد خوبی داشته باشند. 

 

نائب رئیس اتحادیه ووشو آسیا در خصوص برنامه های این اتحادیه در حاشیه رقابت‌ها، گفت: ۱۰ شهریورماه جلسه هیات رئیسه  و کنگره سالیانه ووشو آسیا برگزار خواهد شد که پیگیری امور جاری، اصلاح اساسنامه، چند جابجایی در بین ترکیب اعضای هیات رئیسه و انتخاب میزبان سالهای ۲۰۱۷ و ۲۰۱۹ جوانان آسیا در دستور کار قرار دارد. 

 

علی نژاد افزود: دوشنبه هشتم شهریورماه نیز جلسه کمیته فنی آسیا با حضور پورغلامی به عنوان نائب رئیس این کمیته تشکیل خواهد شد که برخی مباحث فنی مطرح و پس از تصویب برای اخذ مصوبه نهایی به هیات رئیسه ارجاع خواهد شد. 

 

وی در پایان گفت: تیم ملی ایران با ترکیب جوانی راهی مسابقات قهرمانی آسیا می شود و امیدورام همانند گذشته جوانگرایی نتیجه مثب داشته باشد و بتوانیم متناسب با تیم اعزامی عملکرد خوبی هم داشته باشیم. 

 

رقابت های ووشوی قهرمانی آسیا طی روزهای ۱۰ الی ۱۵ شهریورماه به میزبانی تایوان برگزار خواهد شد.

 

دیدگاه‌ها