کد خبر : 1353568 | 07 شهریور 1395 ساعت 18:51 | 172.2K بازدید | 0 دیدگاه

هت تریک علیپور مقابل همشهری‌ها

برد 7 گله پرسپولیس مقابل پرسپولیس!

پرسپولیس با هت تریک علی علیپور و درخشش او حریف همنام قائمشهری را با 7 گل شکست داد.

برد 7 گله پرسپولیس مقابل پرسپولیس!

به گزارش "ورزش سه"، این دیدار در حضور بیش از ٢ هزار هوادار در استادیوم شهید کاظمى برگزار شد و پرسپولیس با این ترکیب بازی را آغاز کرذ:رادوشوویچ، صادق محرمی، الکس یانسکی، گولچ، محسن ربیع خواه،  کمال کامیابی‌نیا، فرشاد احمدزاده، محسن مسلمان، امید عالیشاه، ولادیمیر پریموف و ساسان انصاری.


* حسین ماهینى که در این بازى جاى خود را به صادق محرمى داده بود، در زمان حضور روى نیمکت به شدت توسط هواداران مورد تشویق قرار گرفت.


* پدر و برادر مرحوم هادى نوروزى نیز به همراه تیم پرسپولیس قائمشهر حضور یافتند و از سوى هواداران تشویق شدند.


 * رادوشوویچ و درویش وند زیر نظر پانادیچ به تمرین پرداختند و عکس العمل هاى دروازه بان صربستانى مورد تشویق هواداران قرار گرفت.

 

1138594


* در دقیقه 24 بازی، هواداران پرسپولیس به یاد مرحوم نوروزی وی را مورد تشویق قرار دادند.


* رامشگر، مربى باسابقه مازندران یکى دیگر از همراهان تیم پرسپولیس قائمشهر بود که از سوى پرسپولیسى ها مورد توجه قرار گرفت.


* برادر هادى نوروزى روى نیمکت تیم پرسپولیس قائمشهر حضور یافت تا در کنار اعضاى کادرفنى هدایت این تیم برابر پرسپولیس را عهده دار شود.


 *برانکو ایوانکوویچ در نیمه دوم همچون دیدارهاى گذشته تغییرات زیادى در ترکیب تیمش به وجود آورد.بر همین اساس در نیمه دوم این بازیکنان براى پرسپولیس به میدان رفتند: امین درویش وند، محمد آرام طبع، آنتونى گولچ، پل یانسکى، صادق محرمى، کمال کامیابى نیا، محمد رحمتى، شهاب زاهدى، احمد نوراللهى، على علیپور و طاهرخانى.

 

1138593


 * على علیپور که در نیمه دوم به میدان آمده بود توانست در دقیقه ٥٠ گل دوم سرخپوشان تهرانى را به ثمر برساند.


 *حمید طاهرخانى، بازیکن جوان سرخپوشان که در این بازى بدون شماره براى پرسپولیس به میدان رفته بود، گل سوم این تیم را به ثبت رساند. طاهرخانى از تیم جوانان پرسپولیس به جمع بزرگسالان دعوت شده است و علیرغم قد کوتاهش از تکنیک خوبى برخوردار است.


* على علیپور روى پنالتى اعلام شده روى شهاب زاهدى موفق شد گل چهارم را به ثمر برساند و خود را دو گله کرد.


* مصدومیت  امید عالیشاه کاپیتان پرسپولیس مهمترین اتفاق این بازی بود.


* کنده شدن تبلیغات اسپانسر اصلی پرسپولیس در ورزشگاه شهید کاظمی نکته مهمی بود.

 

1138617


* گلهای پنجم و ششم پرسپولیس در این بازی توسط احمد نوراللهی و علی علیپور به ثمر رسید.

*درویش وند، دروازه بان سوم پرسپولیس که در نیمه دوم جانشین رادوشوویچ شده بود در دو مرحله فرصت خوب گلزنى را از حریف گرفت تا لبخند رضایت برانکو را بر لبانش بیاورد.پرسپولیس که در فصل اخیر مشکلات زیادى در دروازه داشت اکنون با حضور بیرانوند، رادوشوویچ و درویش وند کاملا در این پست مطمئن نشان مى دهد.

* حمید طاهرخانى مانع از شش گله شدن پرسپولیس قائمشهر شد و در ثانیه هاى پایانى با به ثمر رساندن گل دوم خود، حریف را هفت گله کرد.

 

* نکته مهم دیگر این بازى را مى توان بازى نکردن حسین ماهینى  دانست. برانکو در این بازى در حالى که از تمام نفرات روى نیمکت خود سود برد، بدون تغییر در جناح راست، ٩٠ دقیقه به صادق محرمى در دفاع راست میدان داد.

 

بعد از این گل داور در سوت خود به نشانه پایان بازى نواخت.

دیدگاه‌ها