کد خبر : 1353590 | 07 شهریور 1395 ساعت 18:27 | 28.8K بازدید | 0 دیدگاه

حاشیه های نجات هوادار یونایتد توسط فلینی

مروان فلینی، بازیکن بلژیکی منچستریونایتد به خانمی که در جریان جشن گل برتری منچستریونایتد آسیب دیده بود کمک کرد و او را نجات داد.

حاشیه های نجات هوادار یونایتد توسط فلینی

به گزارش "ورزش سه"، راشفورد با گلی در دقایق تلف شده دیدار برابر هال سیتی به ثمر رساند، به همراه دیگر بازیکنان به سوی تماشاگران رفت تا خوشحالی خود را با آنها تقسیم کند. در این میان، یک خانم مسن در میان فشار و ازدحام بازیکنان دچار مشکل شد که مروان فلینی به سرعت متوجه این موضوع شد و جشن خوشحالی هم تیمی هایش را رها کرد و با اشاره به این زن، از مسئولان امنیتی کنار زمین خواست تا او را مداوا کنند.

 

 

 

1138601

 

 

تصاویر نشان می دهد که فلینی دیگر بازیکنان را رها کرده و تلاش کرده تا این هوادار را از زیر دست و پا خارج کند. فلینی بعد از این اتفاق به همراه دیگر هواداران منچستر به این شخص کمک کرد تا دوباره روی پای خود ایستاده و در سر جای خودش قرار گیرد.

 

 

1138600

 

1138598

 

توتیتر رسمی میرور با انتشار این مطلب نوشت: "بازیکنان منچستر در حال گرفتن جشن برای گل لحظات پایانی راشفورد بودند. البته در این میان، فلینی در حال نجات دادن جان یک هوادار بود".

 

اما یک هوادار، در جواب این توئیتر با تمسخر به فاجعه بازی لیورپول و حادثه مرگبار هیلزبورو اشاره کرد و اذعان داشت که اگر در آن روز نیز بازیکنان به کمک هواداران می رسیدند، شاید آن اتفاقات تلخ و مرگ 96 هوادار لیورپول رخ نمی داد. البته او بعد از مدت کوتاهی بابت این پیام عذرخواهی کرد.

 

فاجعه هیلزبورو یکی از بدترین اتفاقات تاریخ فوتبال انگلیس است که به کشته شدن 96 هوادار لیورپول منجر شد و پرونده آن تا چند ماه قبل باز بود. در حالی که در ابتدا گفته شد خود هواداران لیورپول این فاجعه را رقم زدند اما دادگاه در نهایت سهل انگاری عوامل برگزاری بازی را دلیل این اتفاق دانست.

 

 

1138610

 

1138609

 

 

بعد از گل، بخشی از هواداران یونایتد شادی گل خود را با بازیکنانی مثل والنسیا و راشفورد تقسیم کردند. لوک شاو، مدافع منچستر این اتفاق را زیباترین حادثه ای که تا به حال در زمین فوتبال دیده است توصیف کرد. در بازی دیشب منچستر شرایط بسیار دشواری را تا لحظات پایانی تحمل کرد زیرا زلاتان، رونی و پوگبا شانس هایی را برای گل زدن در طول بازی از دست داده بودند. اما بالاخره و در ثانیه های پایانی، شاگردان مورینیو موفق شدند سومین پیروزی متوالی خود در لیگ برتر را به دست آورند.

 

 

1138599

 

 

دیدگاه‌ها