کد خبر : 1353621 | 07 شهریور 1395 ساعت 21:28 | 5.8K بازدید | 0 دیدگاه

توقف خانگی اینتر برابر پالرمو

اینتر با ارائه یک بازی نا امید کننده، نتوانست در خانه مقابل پالرمو پیروز شود.

توقف خانگی اینتر برابر پالرمو

به گزارش "ورزش سه"، اینترمیلان در دقایق ابتدایی بازی توپ و میدان را در اختیار داشت اما نتوانست موقعیت خاصی ایجاد کند. دو موقعیت در بیست دقیقه اول برای نراتزوری ها حاصل شد که البته هر دو توسط کمک داور آفساید اعلام شد.

 

در اوایل نیمه اول، پالرمو صاحب یک ضربه آزاد شد که ضرذبه سر مدافع این تیم نیز ره به جایی نبرد. شاگردان دی بوئر چندین بار با ارسال از جناحین قصد خلق موقعیت داشتند که البته هرگز دروازه پالرمو تهدید نشد. گالدانیگا و السامی از پالرمو در نیمه اول کارت زرد گرفتند. در نهایت این نیمه با تساوی بدون گل و عدم خلق موقعیت از سوی هر دو تیم به پایان رسید.

 

 

1138658

 

اما در ابتدای نیمه دوم، پالرمو توانست دروازه اینتر را باز کند تا سن سیرو در سکوتی مطلق فرو رود.

 

 

1138665

 

 

اور بانگا، هافبک سابق سویا در میانه میدان توپ را از دست داد و ارسال بازیکنان پالرمو با دفع توپ اشتباه سانتون در مقابل پای ریسپولی قرار گرفت. شوت این بازیکن با برخورد به داویده سانتون تغییر جهت داد و درون دروازه اینتر قرار گرفت. هندانویچ در این صحنه قادر به انجام عکس العمل نبود. در دقیقه 55، سالای به جای کواسون در ترکیب پالرمو و در دقیقه 68، کاندروا به جای پرشیچ وارد میدان شد.

 

 

1138661

 

بعد از دریافت گل، بازهم بازیکنان اینتر سعی در ایجاد موقعیت داشتند که هرگز در این امر توفیقی نیافتند.  در دقیقه 70، ارسال بانگا، ایکاردی را در موقعیتی عالی قرار داد که ضربه سر این بازیکن به بالای دروازه رفت.

 

در دقیقه 72 و تنها 4 دقیقه بعد از ورود کاندروا، ارسال دقیق این بازیکن از جناج راست، ایکاردی را در موقعیتی طلایی قرار داد تا این مهاجم آرژانتینی، گل تساوی را وارد دروازه پالرمو کند. در دقیقه 77، یک بار دیگر ارسال کاندروا،  ادر را در موقعیت خوب قرار داد که ضربه سر این بازیکن راهی به دروازه نیافت

 

1138663

 

آخرین موقعیت اینتر در دقیقه 91 با ضربه خوب کاندروا از دست رفت. در ادامه نیز شاگردان دی بوئر نتوانستند خطری روی دروازه حریف ایجاد کنند تا بازی در نهایت با همان نتیجه 1-1 به پایان برسد.

دیدگاه‌ها