کد خبر : 1353688 | 08 شهریور 1395 ساعت 10:34 | 12.8K بازدید | 0 دیدگاه

لژیونرها و فشار 3 بازی در عرض 9 روز

کادر فنی و پزشکی تیم ملی ایران برای ریکاوری لژیونرها مسئولیت مهمی به گردن دارند.

لژیونرها و فشار 3 بازی در عرض 9 روز

به گزارش "ورزش سه"، تیم ملی ایران روز پنج شنبه در اولین بازی خود در مرحله دوم مقدماتی جام جهانی میزبان قطر است و بلافاصله تهران را به مقصد شینیانگ ترک می کند تا روز سه شنبه هفته آینده به مصاف چین برود.


کارلوس کی روش که همواره از کوچ باریکنان ایرانی به اروپا استقبال کرده و بازی در لیگ های حرفه ای این قاره را از عوامل پیشرفت و آمادگی شاگردانش می داند مطمئنا از اینکه دیشب و پریشب 5 نفر از لژیونرهای تیم ملی در لیگ های روسیه و هلند به میدان رفتند نباید خیلی راضی باشد چرا که فشار 3 بازی در عرض 9 روز آن هم با طی مسیری طولانی تا چین و تطبیق ساعت بیولوژیک بازیکنان با اختلاف 5 ساعته خطر مصدومیت یا کاهش طراوت و شادابی را در بین آنها افزایش می دهد.


دیشب به غیر از عزت اللهی که از دقیقه 42 در دیدار  روستوف با ترک گروژنی وارد زمین شد، میلاد محمدی، سردار آزمون و علیرضا جهانبخش 90 دقیقه کامل در ترکیب تیمشان بازی کردند. رضا قوچان نژاد نیز 24 ساعت قبل از آنها 89 دقیقه در ترکیب هیرنوین قرار داشت.


کادر فنی و پزشکی تیم ملی ایران برای ریکاوری این بازیکنان مسئولیت مهمی به گردن دارند و آرزو می کنند شرایط بازی با قطر طوری رقم بخورد که نیاز استفاده 90 دقیقه ای از این بازیکنان در زمین نباشد. به عبارتی آن دسته از این جمع که در ترکیب ثابت قرار گیرند از نامزدهای بالقوه تعویض خواهند بود.


فراموش نکنیم که افشین پیروانی دلیل مصدومیت رضا قوچان نژاد درست قبل از بازی برگشت با هند را نوع صندلی و پرواز معمولی این بازیکن ذکر کرده بود. امیدواریم با تمهیداتی که اینبار فدراسیون برای پرواز چارتر تیم ملی در نظر گرفته است مشکلی به مشکلات کادر پزشکی اضافه نشود.

دیدگاه‌ها