کد خبر : 1353704 | 08 شهریور 1395 ساعت 10:55 | 9.4K بازدید | 0 دیدگاه

مودریچ: می‌خواهم تا پایان فوتبالم در رئال بمانم

لوکا مودریچ، هافبک رئال مادرید مدعی شد که علاقه ای به پیوستن به تیم دیگری ندارد و می‌خواهد فوتبالش را در رئال به پایان برساند.

مودریچ: می‌خواهم تا پایان فوتبالم در رئال بمانم

 

به گزارش "ورزش سه"، مودریچ سال 2012 از تاتنهام به رئال مادرید پیوست و به سرعت به یکی از موثرترین بازیکنان باشگاه تبدیل شد و دو قهرمانی اروپا به همراه این تیم به دست آورد. او تا سال 2018 با رئال قرارداد دارد و گفته می‌شود در آستانه تمدید با باشگاه است ولی مدعی شد که هیچ انگیزه ای برای جدایی ندارد.

 

1137628

 


او گفت:" هیچ علاقه ای به تیمی به جز رئال ندارم.  در رئال خیلی خوشحالم. شاید باشگاه‌هایی باشند که درباره من پرس و جو کنند ولی من گفته ام که دوران فوتبالم برایم خیلی مهم است و از ایجنتم خواسته ام حتی جزئیات تیم‌هایی که من را می‌خواهند را نگوید. فعلا نمی‌خواهم بدانم، برایم اهمیت ندارد. ماموریت من این است که تا وقتی رئال من را بخواهد در این تیم بمانم. گاهی ممکن است پیش از اینکه 30 ساله بشوید، از لحاظ بدنی و روهی خسته شده باشید. اگر مراقب خودتان نباشید و تلاش نکنید."
مودریچ ادامه داد:" لالیگا تنها جامی است که در این 4 سال کسب نکرده ام و به نظرم برای باشگاهی مثل رئال اتفاق خوبی نیست. حالا زمان تغییر این روند است."

دیدگاه‌ها