کد خبر : 1353717 | 08 شهریور 1395 ساعت 12:05 | 27.5K بازدید | 0 دیدگاه

کل فوتبال بسیج شده‌اند تا تیم ملی موفق باشد

فرکی: مخفی‎کاری‌های کی‌روش به موقع بود

سرمربی تیم سایپای تهران اعتقاد دارد تعطیلی ایجاد شده به سود تیمش خواهد بود؛ او از آینده روشن سایپا می‎‌گوید و نسبت به شرایط تیم ملی خوشبین است.

فرکی: مخفی‎کاری‌های کی‌روش به موقع بود

حسین فرکی در گفت وگو با خبرنگار "ورزش سه" درباره شرایط سایپا، نتایج این تیم در 4 هفته ابتدایی، وضعیت تیم تیم ملی فوتبال در آستانه بازی با قطر، مخفی کاری های کارلوس کی روش و برخی مسائل دیگر صحبت هایی را انجام داد که ماحصل آن را در ادامه می خوانید:


این تعطیلی به ما کمک می کند
شرایط خوبی داریم. تمرینات خود را انجام می دهیم. از سوی دیگر این تعطیلی به وجود آمده در این مرحله برای تیم ما خوب بود. فارغ از اینکه بحث منافع ملی است و نباید به خاطر تیم ملی نباید حساسیتی نشان دهیم، این تعطیلی به ما کمک می کند نقاط ضعفمان را پوشش دهیم. اگرچه تعطیلی های طولانی مدت قطعا تاثیر منفی خودش را روی تیم های باشگاهی خواهد گذاشت.


از نتایج سایپا ناراضی نیستم
از نتایج سایپا هم راضی هستم و هم راضی نیستم! از یک طرف شروع لیگ است و همه تیم ها شرایط متفاوتی دارند و از طرف دیگر می توانستیم از نظر امتیاز گیری بهتر عمل کنیم. ما اگر بازی آخر با پدیده را می بردیم، شرایطمان در جدول بهتر می شد. با این حال ناراضی نیستم و تلاش می کنیم تا در آینده شرایط بهتری پیدا کنیم.


کل فوتبال برای موفقیت تیم ملی بسیج شده است
در حال حاضر کل فوتبال ایران بسیج شده است تا تیم ملی موفق شود استارت خوبی در مقدماتی جام جهانی بزند. ما برای اینکه نگران چیزی نشویم، باید از بازی های خانگی خودمان بالاترین امتیاز را بگیریم و امیدوارم این اتفاق رخ بدهد.


کاش بازی های تدارکاتی بیشتری داشتیم
بازی کردن در تیم ملی شرایط متفاوتی دارد. تیم ملی ایران بعد از جام ملت های آسیا نیاز داشت جوانگرایی در آن انجام شود که خوشبختانه این اتفاق افتاد. مشکلی که شاید در این مقطع گریبان تیم ملی را بگیرد، نداشتن بازی های تدارکاتی خوب است، البته می دانم که محدودیت هایی بوده تا بازی تدارکاتی خوب نداشته باشیم و اگر این اتفاق می افتاد، تجربه نفرات جوان بیشتر هم می شد. با این وجود ما بازیکنانی داریم که بی تجربه نیستند و این مساله می تواند نوید روزهای خوبی را برای تیم کشورمان بدهد.


قطر معمولا خوب کار نکرده است
تیم ملی فوتبال قطر در سالهای گذشته همیشه از نفرات چند ملیتی استفاده کرده و دلیلش این است که پتانسیل فوتبال این کشور بالا نیست. آنها اگرچه گاهی در سطح اول فوتبال آسیا خوب کار کردند و معمولا عملکرد خوبی نداشتند. دلیلش هم پتانسیل پایین کشور قطر در فوتبال است. به هر حال قطری ها اکنون در سطح دوم آسیا هستند و باید در بازی روز پنجشنبه مواظب باشیم.


موافق مخفی کاری های کی‌روش هستم
من موافق مخفی کاری هایی که کی روش در ایتالیا و بعد از آن انجام داد، هستم. با توجه به اینکه شروع مسابقات است، کادرفنی تیم ملی صلاح دید چنین اقداماتی انجام دهد و طبیعی بود کمی بسته عمل کنند. ایرادی از این بابت به کی روش وارد نیست و من موافق این امر هستم. با توجه به اینکه در ادامه مسابقات تا حد زیادی شرایط تیم ملی ایران مشخص خواهد شد، برای اولین بازی چنین اقداماتی مفید خواهد بود.

دیدگاه‌ها