کد خبر : 1353764 | 08 شهریور 1395 ساعت 14:48 | 19.1K بازدید | 1 دیدگاه

با این حرف‌ها استقلال را به حاشیه نبرید

پاشازاده: از بازیکنان 90 دقیقه‌ای استفاده نکردم

سرمربی راه‌آهن اعتقاد دارد بحث‌هایی که بعد از بازی دوستانه با استقلال مطرح شد برای ضربه زدن به علیرضا منصوریان است.

پاشازاده: از بازیکنان 90 دقیقه‌ای استفاده نکردم

مهدی پاشازاده به "ورزش سه" گفت که هرگز برایش مهم نیست که آیا پنالتی استقلال درست بوده یا نه و برداشتی که باید از این بازی می‌کرده را انجام داده است.


بعد از این بازی عده‌ای از رسانه‌ها اخباری منتشر کردند که شما با تیم اصلی‌تان مقابل استقلال بازی نکردید. این موضوع را تایید می‌کنید؟


خواهش می‌کنم سوال‌هایی نپرسید که استقلال وارد حاشیه شود چه اهمیتی دارد که ما با چه ترکیبی برابر این تیم بازی کردیم. من می‌دانم چه جریانی این بحث‌ها را مطرح می‌کنند و فکر می‌کنم این صحبت‌ها فقط برای لطمه زدن به علیرضا منصوریان است.


ولی به هرحال این بازی از دید رسانه‌ها و هواداران پنهان بود و بنابراین مهم است که شما جواب این سوال را بدهید؟


ما چون روز جمعه بازی کرده بودیم من بازیکنانی که 90 دقیقه در ترکیب اصلی بازی کرده بودند را بازی ندادم و از سایر بازیکنان استفاده کردم تا بدن آنها در شرایط بازی قرار بگیرد. ما از بازیکنانی مثل هادی شکوری و محسن بیاتی‌نیا استفاده کردیم اما متاسفانه عده‌ای به دنبال به حاشیه بردن استقلال هستند.


بعد از بازی حرف و حدیث‌های زیادی در مورد پنالتی‌ای که داور به نفع استقلال گرفت منتشر شد، در مورد آن صحنه توضیح می‌دهید؟


چه اهمیتی دارد که آن پنالتی درست بوده یا نه. هدف ما کسب نتیجه نبوده که این مسائل مهم باشد. ما در این بازی اهداف خودمان را دنبال می‌کردیم و اصلا به نتیجه توجهی نداشتیم. چند وقت قبل ما یک بازی دوستانه انجام دادیم و یک پنالتی به نفع ما گرفته شد. جالب است که مربی حریف به جای اینکه سر دفاع خودش فریاد بزند که توپی که داشت از محوطه جریمه خارج می‌شد را با یک تکل اشتباه به پنالتی تبدیل کرد، مدام سر داور فریاد می‌زد که برای من این موضوع جای سوال داشت. الان هم چیزی که من را ناراحت می‌کند دفاع ما 10 ثانیه توپ را نگه داشت که یک پنالتی به نفع استقلال اعلام شود.


نظرتان در مورد استقلال چیست؟


استقلال تیم بدی نبود و اتفاقا بازی خوبی هم انجام داد، بی‌تردید این تیم مشکلاتی دارد که من مطمئن هستم باید به علیرضا منصوریان آرامش داد تا او بتواند این مشکلات را حل کند. فکر نمی‌کنم موضوع مهمی در مورد این تیم وجود داشته باشد.


به عنوان کسی که رقیب علیرضا منصوریان است، فکر می‌کنی باید به او زمان داد؟


چراکه نه. علیرضا دارد کارش را انجام می‌دهد و همه باید کمک کنیم که به او آرامش بدهیم. من خودم تصمیم دارم هفته‌ای چند جلسه به تمرین استقلال بروم  وفکر می‌کنم همه باید از این تیم حمایت کنیم. منصوریان می تواند تیم را از این شرایط خارج کند.


به اهدافی که می‌خواستید در بازی با استقلال رسیدید؟


بله، من این بازی را به چشم یک بازی تدارکاتی در حد رسمی دیدم و فکر می‌کنم بچه‌هایمان فوق‌العاده خوب کار کردند. من در این بازی از 7 بازیکن زیر 23 سال و 2 بازیکن تستی استفاده کردم و فکر می‌کنم بچه‌هایم عملکرد فوق‌العاده‌ای داشتند و همه از عملکرد خوب جوان‌های ما تعجب کردند. بسیار از عملکرد بازیکنانم راضی هستم و نتیجه‌ هیچ اهمیتی برایم ندارد.

دیدگاه‌ها