کد خبر : 1353792 | 08 شهریور 1395 ساعت 17:10 | 10.1K بازدید | 0 دیدگاه

در مصاحبه با وبسایت اتحادیه فوتبال انگلیس

آلاردایس و دلیل دعوت از آنتونیو به تیم‌انگلیس

مایکل آنتونیو، ستاره 26 ساله وستهام جدیدترین بازیکنی است که به تیم ملی انگلیس دعوت شده است.

آلاردایس و دلیل دعوت از آنتونیو به تیم‌انگلیس

به گزارش "ورزش سه"، آنتونیو را تا دو سال پیش کمتر کسی می شناخت. او فصل 2008-2009 در دسته های پایین انگلیس بازی می کرد و فصل گذشته از ناتینگهام فارست به وستهام پیوست. آنتونیو در اولین سال حضورش در وستهام 9 گل به ثمر رساند و در سه بازی اخیر این تیم نیز زننده دو گل بوده است تا نظر آلاردایس، سرمربی جدید سه شیرها را به خود جلب کند.

او تنها بازیکن در فهرست جدید تیم ملی انگلیس است که سابقه بازی ملی ندارد. انگلیس روز یکشنبه کار خود در دور مقدماتی جام جهانی روسیه را در جدال با اسلواکی آغاز خواهد کرد.

 

 

1138795

 

 

آلاردایس در مورد دلیل دعوت از آنتونیو گفت:" فکر می کنم او در فرم فوق العاده ای قرار دارد. آنتونیو مقطع درخشانی را تجربه می کند و از یک بازیکن ناشناحته، حالا تبدیل به یک ملی پوش شده است. او فصل قبل 9 گل برای وستهام زد و باید بگویم که یک ورزشکار فوق العاده است.

او خوب سانتر می کند و خوب هم گل می زند. همه اینها برای من کافی بود تا آنتونیو را به تیم ملی دعوت کنم. نمی توانستم او را نادیده بگیرم. 

منتظر حضور او و دیگر بازیکنان در اردوی تیم ملی هستیم تا ضمن آماده سازی برای بازی با اسلواکی، با یکدیگر بیشتر آشنا شویم. امیدوارم که چند روز خوب را کنار هم پشت سر بگذاریم."

 

دیدگاه‌ها