کد خبر : 1353843 | 08 شهریور 1395 ساعت 19:47 | 83.8K بازدید | 0 دیدگاه

اولین مصاحبه پس از خط خوردن فهرست تیم ملی

سروش رفیعی: اهل کوتاه آمدن نیستم

هافبک مهاجم تیم ملی با تصمیم کی روش از فهرست نهایی ملی پوشان خط خورد اما او می گوید به دنبال رویای حضور در جام جهانی است.

سروش رفیعی: اهل کوتاه آمدن نیستم

سروش رفیعی در گفت و گو با "ورزش سه"، پس از خط خوردن از لیست نهایی تیم ملی درباره موضوعات مختلفی صحبت کرد، که مشروح آن در ادامه می آید:

 

*پس از کش و قوس های فراوان در اردوی تیم ملی حاضر شدی.


بازگشت به تیم ملی برای من اتفاق مهمی بود که قطعا در آینده فوتبالی من نقش پر رنگی خواهد داشت. اینکه سرمربی تیم ملی به من مجددا اعتماد کرد تا در اردوی تیم ملی حاضر شوم، برای من از ارزش بالایی برخوردار است. در اردوی ایتالیا تمرینات بسیار خوب و منظمی داشتیم که مطمئنا مردم نتیجه این اردوی خوب و حرفه ای را در دیدارهای پیش روی تیم ملی خواهند داد.


*چرا در لیست نهایی کی روش حضور نداشتی؟


جواب این سوال تنها به سلیقه سرمربی و نگاه او به وضعیت بازیکنان باز می گردد. کی روش لیگ برتر و تمرینات ملی پوشان را به خوبی رصد می کند و تصمیمی می گیرد که در نهایت به مصلحت تیم ملی باشد. من نیز تمام تلاش خودم را کردم تا بتوانم پس از بازگشت به جمع ملی پوشان مجددا به پیراهن با ارزش تیم ملی دست پیدا کنم اما حالا به تصمیم سرمربی که من را بعد از مدتها به تیم ملی بازگردادند، احترام می گذارم.


*این موضوع سروش رفیعی را ناامید نمی کند؟


نگاه من به حضور در جام جهانی 2018 روسیه است و برای این حضور نزدیک به دو سال وقت دارم. دلیلی ندارد خط خوردن از تیم ملی من را در سال 2016 نا امید کند. حالا که مسیر بازگشت من به تیم ملی آسان شده است، می توانم بی دغدغه به دنبال تحقق هدف حضور در روسیه 2018 باشم و تلاش کنم تا بتوانم نظر مثبت کی روش را برای به دست آوردن دوباره پیراهن تیم ملی جلب کنم. البته خط خوردن از تیم ملی دردناک بود اما در تیم ملی حرف، حرف کی روش است و من هیچ اعتراضی به این موضوع ندارم.


*به نظر می رسد به پختگی خوبی در مسیر فوتبال خود رسیدی.


دقیقا همینطور است. من در سالهای گذشته بالا و پایین های زیادی را در فوتبال دیدم. در این سالها اتفاقاتی افتاد که من از مسیر فوتبالی ام دور شدم اما نشان دادم که اهل کوتاه آمدن نیستم. بعد از هر کدام از مشکلاتی که برای من پیش آمد، سعی کردم قوی تر و سخت تر بشوم و حالا نیز دو سال وقت دارم تا به رویای حضور در جام جهانی برسم.


*وضعیت تراکتور را در لیگ برتر چطور می بینی؟


امسال شرایط بسیار خوبی داریم و باید در شروع لیگ یک دیدار سخت و حساس برابر پرسپولیس برگزار کنیم. هر چند در دو دیدار ابتدایی در نتیجه گیری به حق خودمان نرسیدیم اما مطمئنم روند خوبی که آغاز کرده ایم، ادامه خواهد داشت.

دیدگاه‌ها