کد خبر : 1354000 | 09 شهریور 1395 ساعت 13:03 | 119.9K بازدید | 0 دیدگاه

تبعید به فهرست آسیایی یا انتقال؛

شرایط خاص آنتونی گولچ در پرسپولیس

با بازگشت قطعی رامین رضاییان به پرسپولیس، گفته می شود آنتونی گولچ جدی ترین گزینه برای خروج نامش از لیست این تیم است.

شرایط خاص آنتونی گولچ در پرسپولیس

به گزارش "ورزش سه"، با توجه به اینکه لیست پرسپولیس در حال حاضر پر است، مسوولان این تیم به دنبال این هستند تا برای حضور رضاییان در این تیم، نام یک بازیکن را خارج کنند. در این بین گفته می شود جدی ترین گزینه آنتونی گولچ، مدافع استرالیایی این تیم است که با توجه به عملکرد دور از انتظار در لیست جدایی احتمالی قرار دارد.


آنتونی گولچ که بعد از حرف و حدیث های به وجود آمده اکنون به بی انگیزه ترین بازیکن سرخپوشان در تمرینات این تیم تبدیل شده، مطمئنا با ادامه این روند جزو اولین جدا شده پرسپولیس در فصل جدید خواهد بود تا جا برای ثبت نام رامین رضاییان نیز باز شود. البته شایعاتی مبنی بر اینکه احتمال قرار گرفتن نام این بازیکن تنها در لیست آسیایی پرسپولیس نیز وجود دارد که با توجه به عملکرد مدافعان میانی دیگر سرخپوشان بعید است عملی شود.


این منطق البته با مشکل خاصی نیز همراه خواهد بود و بعید است بازیکنی با کیفیت گولچ، با حفظ روحیه و توان جسمی و تاکتیکی تنها خود را برای این رقابت ها مهیا کند و در این بین مساله هماهنگی او با دیگر بازیکنان نیز در میان است که کادرفنی این تیم را مطمئنا با چالش در مورد استفاده از او مواجه خواهد کرد.


با این حال احتمال اینکه پرسپولیس او را به صورت قرضی به تیم دیگری واگذار کند نیز وجود دارد و شاید از این طریق آنها وارد عمل شوند و به توافق با این بازیکن دست یابند.


این مساله هم البته با شرایط خاصی همراه است و بعید است پرسپولیس مدافعی با کیفیت او که از خصوصیت سهمیه آسیایی نیز برخوردار است به این سادگی راهی تیم دیگری کند.


پرسپولیس در حال حاضر در دفاع میانی خود سیدجلال حسینی، محمد انصاری، حامد آقایی، پل یانسکی و آنتونی گولچ را در اختیار دارد و با حضور رامین رضاییان در پرسپولیس گفته می شود احتمال حضور حسین ماهینی نیز در این پست وجود دارد تا جمع مدافعان میانی این تیم به 6 نفر برسد.


سیدجلال حسینی و محمد انصاری در 4 بازی اخیر این تیم تنها یک گل خورده را در کارنامه پرسپولیس ثبت کرده اند و برانکو ایوانکوویچ نیز از روند رو به رشد پل یانسکی ابراز رضایت داشته و به نظر می رسد این مدافع اوکراینی خود را برای حضور در ترکیب اصلی نزدیک می کند و این شرایط را برای مدافع استرالیایی سخت تر می کند.


گولچ که جزو مدافعان خارجی کارنامه دار پرسپولیس در این فصل محسوب می شود با توجه به این موضوع شاید تصمیم دیگری اتخاذ کند و تصمیم به جدایی از این جمع بگیرد.


البته برانکو ایوانکوویچ در تمرین روز گذشته بعد از سوالی درباره رامین رضاییان پاسخ روشنی به این مساله نداد تا مشخص نشود او چه تصمیمی برای لیست خود در این رابطه دارد.

دیدگاه‌ها