کد خبر : 1354276 | 10 شهریور 1395 ساعت 15:22 | 69.8K بازدید | 1 دیدگاه

گزارش:

ترکیب استثنایی بارسلونای 2016-2017(عکس)

مجموعه ای که امسال در اختیار لوئیس انریکه قرار گرفته، کامل، تقریبا بی نقص و استثنایی جلوه می کند.

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا برای فصل جاری 6 بازیکن جدید خریداری کرده و تقریبا توانست ضعف های فصل گذشته خود را به خوبی پوشش دهد. ضعف هایی که باعث شده بود انریکه در اکثر بازی ها از یک ترکیب ثابت و آشنا استفاده کند و می توان گفت که فاصله بین بازیکنان اصلی و ذخیره بارسا تقریبا زیاد بود.

 

حالا با ورود ستاره هایی چون سیله سن، آلکاسر، گومس، اومتیتی، دنیس سوارس و لوکاس دینیه، بارسلونا ترکیبی قدرتمندتر از فصول گذشته خود در اختیار دارد. نگاهی به عکس زیر نشان می دهد که سرمربی بارسا با داشتن 22 بازیکن، تقریبا در همه پست ها جانشینانی مناسب برای مهره های اصلی و ثابت خود در اختیار دارد. میانگین سنی این تیم نیز 26 سال و 6 ماه است و آبی اناری ها جوان تر از فصل قبل شده اند.

 

 

1139232

 

 

درون دروازه، بارسا 3 گلر خوب به نام های تراشتگن، سیله سن و ماسیپ دارد.

 

این تیم در خط دفاعی، ژوردی آلبا، دینیه، اومتیتی، متیو، پیکه، ماسکرانو، روبرتو و الیکس ویدال را دارد؛ ضمن اینکه سرجی روبرتو می تواند در خط میانی به جای بوسکتس نیز بازی کند.

 

در خط میانی چهره هایی چون اینیستا، دنیس سوارز، بوسکتس، راکیتیچ، گومس و رافینیا دیده می شوند. رافینیا می تواند در فاز تهاجمی جای مسی را نیز پر کند.

 

در خط حمله نیز ترکیب بارسلونا کاملا غنی به نظر می رسد. نیمار، آردا، آلکاسر، سوارز و مسی، خط آتشی قدرتمند را برای بارسلونا تشکیل داده اند.

 

بارسا با این مجموعه باید از عنوان قهرمانی خود در لالیگا دفاع کند و در این راه باید در رقابت با رئال مادرید بزرگ پیروز شود.

 

 

 

 

دیدگاه‌ها