کد خبر : 1354291 | 10 شهریور 1395 ساعت 17:27 | 28K بازدید | 0 دیدگاه

ادعای موندودپورتیوو

دلخوری باشگاه بارسلونا از سرمربی آرژانتین

مسئولان باشگاه بارسلونا از اظهارنظر اخیر ادگاردو بائوسا، سرمربی جدید تیم ملی آرژانتین دلخور شده اند.

دلخوری باشگاه بارسلونا از سرمربی آرژانتین

به گزارش "ورزش سه"، همه چیز به مسی و بازگشت او به تیم ملی بر می گردد. پس از اینکه آرژانتین نتوانست قهرمان کوپا آمه ریکا شود، مسی از فوتبال ملی خداحافظی کرد با این حال چندی پیش به دلیل اصرار مردم آرژانتین و نیز صحبت های متقاعد کننده بائوسا، او از تصمیم قبلی خود عقب نشینی کرد و به تیم ملی بازگشت.

 

 

1139246

 

 

سرمربی آرژانتین از مسی برای بازی برابر اروگوئه در دور مقدماتی جام جهانی 2018 دعوت کرد اما حضور فوق ستاره بارسلونا در تمرینات تیم ملی کشورش به دلیل مصدومیت همسترینگی که در بازی روز یکشنبه مقابل بیلبائو نصیبش شده بود، در هاله ای از ابهام قرار گرفت.

مسی دوشنبه به کلینیک باشگاه بارسلونا رفت و آنجا پزشکان باشگاه به وی توصیه کردند که بهتر است برابر اروگوئه به میدان نرود چون ریسک شدت یافتن مصدومیت او وجود دارد با این حال مسی به آرژانتین سفر کرد و روز گذشته در تمرینات تیم ملی کشورش نیز حضور یافت.

 

بائوسا در نشست خبری امروز خود در مورد مسی به خبرنگاران گفت که باشگاه بارسلونا او را از سفر به آرژانتین منع کرده بود ولی مسی خودش تصمیم گرفت که تیم ملی ملحق شود.

 

این گفته بائوسا به مذاق مسئولان بارسلونا خوش نیامده و آنها بدین خاطر از سرمربی آرژانتین دلخور شده اند. به ادعای موندودپورتیوو، مسئولان بارسا معتقدند که پزشکان هرگز مسی را از رفتن به آرژانتین منع نکرده اند و تنها به وی توصیه کرده اند که بهتر است یک هفته از میادین به دور باشد تا مصدومیتش شدیدتر نشود.

دیدگاه‌ها