کد خبر : 1354528 | 11 شهریور 1395 ساعت 17:00 | 22.8K بازدید | 0 دیدگاه

ادعای آلبرت سولر

3 بازیکن در راس لیست تمدید قرارداد بارسلونا

مدیر بخش فوتبال باشگاه بارسلونا در نشست خبری امروز خود، از سه بازیکن به عنوان بازیکنانی که به زودی با آنها تمدید قرارداد خواهد شد یاد کرد.

3 بازیکن در راس لیست تمدید قرارداد بارسلونا

به گزارش "ورزش سه"، فصل نقل و انتقالات روز گذشته به اتمام رسید و بارسا با خرید 6 بازیکن، یکی از تیم های فعال در بازار بود. بیش از 100 میلیون یورو برای خرید این بازیکنان هزینه شد تا بارسا تیم خود را بیش از همیشه تقویت کرده باشد.

 

نیمار نیز با بارسلونا تمدید قرارداد کرد و به نظر می رسد که حالا زمان آن رسیده تا باشگاه کاتالانی به چند بازیکن دیگر خود نیز پیشنهاد تمدید بدهد.

 

 

1139541

 

 

آلبرت سولر در همین رابطه گفت:" هدف اول ما خرید در بازار نقل و انتقالات بود و رئیس باشگاه به ما گفته بود که تمدید با بازیکنان پس از اتمام نقل و انتقالات صورت بگیرد. راکیتیچ، سوارز و مسی، بازیکنانی هستند که به زودی کار تمدید قرارداد آنها شروع خواهد شد. اینیستا نیز در لیست قرار دارد."

 

پوگبا در یونایتد:" فصل قبل با یوونتوس توافق کرده بودیم که در صورتی که قصد فروش پوگبا را داشته باشند، بارسا در اولویت باشد اما در نهایت آنها پوگبا را حفظ کردند. ما تابستان گذشته انتخابات ریاست باشگاه را در پیش داشتیم و اگر قرار بود یک خرید بزرگ داشته باشیم، هیئت مدیره باید تصمیم می گرفت و این کار را مشکل کرده بود. امسال هم نیازی ندیدیم تا به دنبال جذب پوگبا برویم."

”.

دیدگاه‌ها