کد خبر : 1354864 | 12 شهریور 1395 ساعت 22:55 | 30K بازدید | 0 دیدگاه

آلونسو: بنیتس می خواست من را بفروشد

ژابی آلونسو، هافبک باتجربه بایرن مونیخ، فاش کرد که یک سال پیش از انتقالش از لیورپول به رئال مادرید، رافا بنیتس گفت که دیگر در آنفیلد، احتیاجی به او ندارد.

آلونسو: بنیتس می خواست من را بفروشد

به گزارش "ورزش سه"، آلونسو 5 فصل برای لیورپول بازی کرد و با این قهرمان چمپیونزلیگ شد. او که در سال 2009 با انتقالی 30 میلیون پوندی به رئال پیوست، با این تیم هم قهرمانی در لیگ قهرمانان را جشن گرفت.


 اما در زندگی نامه اش که بخش هایی از آن در گاردین منتشر شده، فاش کرد که بنیتس یک سال پیش از جدایی اش، از او خواسته تا آنفیلد را ترک کند.


او نوشت:" رافا پیش من آمد و حرفش کاملا واضح بود. او گفت "ژابی، ما به پول نیاز داریم تا بازیکنان دیگری که من می خواهم را بخریم." برای کسب این پول، نام من در صدر فهرست بازیکنانی بود که باید فروخته شوند.  

 

 

1077054

 

من گفتم "اوکی رافا، مشکلی نیست. من یک حرفه ای هستم. مشکلی نیست." یوونتوس برای خرید من ابراز علاقه کرده بود. همین طور آرسنال اما لیورپول با آنها به توافق نرسید. آماده جدایی بودم زیرا سرمربی می خواست بروم اما این اتفاق رخ نداد. بنابراین، سال بعد شرایط کاملا متفاوت بود.


پیش رافا رفتم و گفتم "یک سال قبل تو خواستی که من بروم و من قبول کردم. حالا من می خواهم بروم." در نهایت توافق صورت گرفت اما آسان نبود زیرا او می خواست من را حفظ کند."

دیدگاه‌ها