کد خبر : 1355279 | 14 شهریور 1395 ساعت 16:10 | 16.2K بازدید | 0 دیدگاه

در مصاحبه با موندودپورتیوو

تمجید ویژه مدافع جدید بارسلونا از پیکه

ساموئل اومتیتی، مدافع فرانسوی جدید بارسلونا است که همین تابستان از لیون به جمع آبی اناری ها اضافه شد.

تمجید ویژه مدافع جدید بارسلونا از پیکه

 

به گزارش "ورزش سه"، بارسلونا پس از جدایی مارک بارترا نیاز به جذب یک مدافع مرکزی جدید داشت و برای این منظور، اومتیتی را از لیون به خدمت گرفت. مدافعی که در سه بازی آخر تیم ملی فرانسه در یورو 2016 به صورت ثابت به میدان رفت.

 

 

1140360

 

 

اومتیتی در مصاحبه امروزش با موندودپورتیوو به تمجید از پیکه پرداخت و گفت:" پیکه رهبر خط دفاعی بارسلونا است و او داخل زمین و همچنین در تمرینات بسیار با من صحبت می کند. پیکه مرا راهنمایی کرده و مشاوره های خوبی به من می دهد. او به من کمک می کند تا سطح بازی خودم را بالاتر ببرم."

 

اومتیتی اضافه کرد:" بارسلونا مثل هیچ تیم دیگری بازی نمی کند و در این تیم کارهای دفاعی متفاوتی اجرا می شود. در حال یادگیری متدهای جدید دفاعی در بارسا هستم. می خواهم خیلی سریع خودم را با فضای این تیم وفق بدهم.

 

 

1140361

 

 

سعی می کنم در هر تمرین، چیزهای جدیدی یاد بگیرم تا بتوانم آنها را در زمین پیاده کنم. هنوز در شروع کار هستم اما فعلا که همه چیز خوب پیش رفته است. امیدوارم به مرور بیش از اینها پیشرفت کنم.

هر بازیکنی دوست دارد برای تیمش بازی کند و از روزی که به بارسلونا پیوستم گفته ام که هدف اول من یادگیری از بازیکنان بزرگ بارسا است و سپس خوب بازی کردن زمانی که مربی از من بخواهد تا به میدان بروم.

 

دیدگاه‌ها