کد خبر : 1355700 | 16 شهریور 1395 ساعت 10:25 | 8.9K بازدید | 2 دیدگاه

بازی با پرسپولیس حساسیت ویژه‌ای ندارد

کیانی: هواداران تراکتور بافرهنگ هستند

کاپیتان تیم تراکتورسازی اعتقاد دارد تیمش با برد مقابل پرسپولیس به صدرجدول رقابت های لیگ برتر صعود می کند.

کیانی: هواداران تراکتور بافرهنگ هستند

به گزارش "ورزش‌سه"، تیم تراکتورسازی پس از نتایج خوبی که در 4 هفته ابتدایی لیگ برتر کسب کرد، بعد از تعطیلی یک ماهه باید در مسابقه ای حساس به مصاف پرسپولیس برود. تراکتوری ها دوست داشتند این بازی در ورزشگاه یادگار و در حضور هواداران پرتعدادشان برگزار شود اما این اتفاق رخ نداد. 


مهدی کیانی، کاپیتان تراکتورسازی درباره شرایط تیمش قبل از بازی با پرسپولیس عنوان کرد: شرایط خیلی خوبی داریم. خوشبختانه همه بازیکنان در خدمت تیم هستند و حتی مصدومان نیز اضافه شدند. تا روز بازی با پرسپولیس نیز شرایطمان بهتر می شود و با آمادگی کامل به مصاف این تیم می رویم.


او ادامه داد: پرسپولیس تیم بزرگی است و مهره های خوبی دارد. قطعا بازی های تراکتورسازی و پرسپولیس همیشه زیبا بوده و بی تردید این بازی نیز جذاب می شود. ما برای رسیدن به صدرجدول نیاز به 3 امتیاز داریم و امیدوارم بتوانیم با برد در این بازی به هدفمان برسیم.


کاپیتان تراکتور با اشاره به برگزاری بازی روز شنبه در ورزشگاه اختصاصی تاکید کرد: بازی با پرسپولیس حساسیت خاصی نخواهد داشت. این بازی هم مثل سایر مسابقات 3 امتیاز دارد. قطعا هردو تیم برای برد بازی می کنند و شک نکنید حاشیه ای ایجاد نخواهد شد. ما دوست داشتیم در ورزشگاه یادگار مقابل ده هزار هوادار خود بازی کنیم اما به هر ترتیب شرایط برای این کار مهیا نیست. هواداران تراکتورسازی فرهنگ بالایی دارند و قطعا روز شنبه نیز کاری می کنند که همه از تماشای یک بازی زیبا لذت ببرند.


کیانی در پایان افزود: تمام تلاشمان بر این است که با دست پر از این بازی خارج شویم. امیدوارم با حمایت هواداران 3 امتیاز را مال خود کنیم.

دیدگاه‌ها