کد خبر : 1355846 | 16 شهریور 1395 ساعت 19:15 | 10.7K بازدید | 1 دیدگاه

این مساله کار ایران را در دیدارهای آتی سخت می کند

شجاعی: نباید به تک امتیاز بسنده کنیم

هافبک شماره هفت تیم ملی در پایان دیدار برابر چین که با تک امتیاز برای ملی پوشان ایرانی به پایان رسید به تشریح شرایط تیمش پرداخت.

شجاعی: نباید به تک امتیاز بسنده کنیم

به گزارش "ورزش سه"، مسعود شجاعی، هافبک باتجربه تیم ملی که در این فصل راهی لیگ یونان و تیم پانیونیوس شده در خصوص دیدار برابر چین که با تساوی ایران به پایان رسید، گفت: بازی خوبی بود. خوب بازی کردیم اما همیشه نمی توان انتظار داشت که با خوب به امتیاز کامل دست یابیم.


وی ادامه داد: باید در دیدارهای حساسی مثل انتخابی جام جهانی به گونه ای به میدان برویم که با سه امتیاز دیدار را به پایان برسانیم. این از همه چیز مهم تر است و البته باید در نظر گرفت که تیم جوانی داریم. البته با توجه به حساسیت بازی ها نباید امتیازات را به راحتی از دست بدهیم و از سه امتیاز تنها به یک امتیاز بسنده کنیم و امیدوار به دیدارهای آتی باشیم. مسلما از دست دادن امتیاز می تواند شرایط تیم ملی را سخت کند.


شجاعی در خصوص شرایط زمین استادیوم شن یانگ نیز گفت: متاسفانه هم قبل از بازی و هم بعد از گرم کردن زمین را آب دادند. با توجه به تفاوتی که این زمین با زمین های ایران داشتند شرایط سخت شد اما این دلیل نمی شود که بخواهیم از امتیازات به سادگی بگذریم.

دیدگاه‌ها