کد خبر : 1355889 | 16 شهریور 1395 ساعت 19:55 | 25.2K بازدید | 0 دیدگاه

پیروزی انگلیس بر اسلواکی تبانی بود؟

جان دوریکا، مدافع تیم ملی اسلواکی در ادعایی جنجال برانگیز اذعان داشت که پیروزی تیم ملی انگلیس برابر اسلواکی تبانی بوده است.

پیروزی انگلیس بر اسلواکی تبانی بود؟

به گزارش "ورزش سه"، انگلیس موفق شد با گل ثانیه های پایانی آدام لالانا، با یک گل در خانه اسلواکی پیروز شود. در دقیقه 57، مارتین اسکرتل در برخورد با هری کین از زمین مسابقه اخراج شد و اسلواکی مجبور شد 33 دقیقه با 10 بازیکن بازی را ادامه دهد. در تصاویر پیداست که قبل از درگیری هری کین و اسکرتل که منجر به اخراج مدافع اسلواکی شد، هری کین با آرنج به صورت این مدافع حریف زده است.

 

 

1140918

 

 

دوریکا گفت: "تنها یک تیم از این گروه به صورت مستقیم به جام جهانی می رود. چرا باید در حضور انگلیس، اسلواکی آن یک تیم باشد؟

 

داوران همیشه ترجیح می دهند به نفع تیم قوی تر سوت بزنند. قاضی این مسابقه می دانست چگونه بازی را به سود سه شیرها جلو ببرد. امرز، ما تنها با انگلیس روبرو نشدیم و وضوع فراتر از این بود".

 

 

1140917

 

 

هری کین در مورد صحنه اخراج گفت: "ضربه محکمی را روی مچ پایم احساس کردم البته در حال حاضر مشکل خاصی وجود ندارد. در چند صحنه از مسابقه، مدافع حریف می توانست کارت زرد دوم را دریافت کند اما این اتفاق رخ نداد. حرکت اسکرتل بسیار احمقانه بود. دار کاملا بر صحنه مسلط بود و به درستی کارت زرد دوم را نشان داد".

 

با این نتیجه در روز ابتدایی، انگلیس در گروه خود تنها به خاطر تفاضل بعد از اسکاتلند در رده دوم قرار گرفته است.

دیدگاه‌ها