کد خبر : 1356211 | 18 شهریور 1395 ساعت 11:49 | 21.4K بازدید | 0 دیدگاه

افزایش شایعات در فوتبال قطر

کارنیو اخراج می شود؛ فوساتی می‌آید

دو شکست متوالی برابر ایران و ازبکستان کار را برای قطر در راه صعود به جام جهانی 2018 روسیه سخت تر از قبل کرد تا مربی اروگوئه ای روی لبه تیغ اخراج قرار بگیرد.

به گزارش "ورزش‌سه"، میزبان جام جهانی 2022 با وجود سرمایه گذاری گسترده و جمع کردن ستاره های چند ملیتی در پیراهن تیم ملی این کشور نتوانست شروع خوبی در مقدماتی جام جهانی 2018 داشته باشد تا باشکست برابر ایران و ازبکستان عملا امیدهایش برای چشیدن طعم حضور در این تورنمنت از بین برود.


در پی شروع ضعیف و غیر منتظره قطر رسانه های این کشور هر روز بر شایعه اخراج دنیل کارنیو سرمربی اروگوئه ای این تیم بیشتر دامن می زنند به خصوص روزنامه الوطن که امروز از برگزاری نشستی فوق العاده در فدراسیون فوتبال قطر خبر داد و نوشت کارنیو یک گام دیگر به اخراج نزدیک تر شد.

 

1141198


این درحالی است که خورخه فوساتی سرمربی مطرح باشگاه الریان هم به یکباره سرناسازگاری با قهرمان قطر گذاشت و خبر استعفای احتمالی اش از هدایت این باشگاه مزید بر علت شد تا بسیاری از محافل خبری از این مربی مطرح و موفق سال های گذشته لیگ ستارگان قطر به عنوان جانشین احتمالی هموطنش کارنیو نام ببرند.


قطر در ادامه بازی های مقدماتی جام جهانی باید در سئول به مصاف کره جنوبی برود و رسانه های قطری اعتقاد دارند این بازی می تواند شروعی دوباره برای عنابی ها در راه رسیدن به پلی آف جام جهانی باشد چون این تیم دیگر شانسی برای اول و دومی در گروه ندارد.

دیدگاه‌ها