کد خبر : 1356508 | 19 شهریور 1395 ساعت 16:50 | 6.2K بازدید | 0 دیدگاه

گل‌محمدی: توجه تیم ملی به باشگاه‌ها کم است

سرمربی ذوب‌آهن اصفهان معتقد است تیم ملی به باشگاه‌های لیگ برتری توجه کمی دارد.

گل‌محمدی: توجه تیم ملی به باشگاه‌ها کم است

به گزارش "ورزش سه"، یحیی گل‌محمدی در نشست خبری پیش از بازی تیمش برابر صبای قم گفت: بعد از تعطیلی حدودا یک ماهه بازی می‌کنیم؛ در این مدت چند دیدار تدارکاتی خوبی داشتیم و تمرینات خوبی انجام دادیم؛ اینکه لیگ وقفه طولانی داشته باشد خوشایند تیم‌ها نیست چون مصدومیت‌ها، هزینه و ... دارد ولی متاسفانه این شرایط وجود دارد و باید بسازیم.


او ادامه داد: یک سری اولویت در کشور ما وجود دارد و آن هم تیم ملی است که ما هم به آن احترام می‌گذاریم ولی از مسوولان می‌خواهیم اولویت‌ها تقسیم‌بندی شود. هرچند در ترکیب اصلی یکی، دو بازیکن لیگ برتری است به باشگاه ها بیشتر توجه شود. اساس اصلی فوتبال کشور ما باشگاه‌ها است که اگر نباشند تیم ملی وجود نخواهد داشت.


سرمربی ذوب آهن با اشاره به دیدار صبا اضافه کرد: شناخت زیادی از صبا نداریم چون بعد از تعطیلات تیم‌ها تغییر زیادی دارند؛ امیدواریم بازی تماشاگر پسندی برابر صبا ارائه کنیم و در سه هفته پیش از دومین وقفه لیگ نتایج قابل قبولی بگیریم.


گل‌محمدی در خصوص حضور کی‌روش در بازی صبا و ذوب‌آهن اظهار کرد: اگر من جای بازیکن باشم و اگر چنین شرایطی باشد سعی دارم بیشتر بدوم، تمرکز کنم و خودم را نشان دهم؛ یک سری صحبت و گلایه وجود دارد و نمی‌خواهم راجع به تیم ملی صحبت کنم اما توجهی که باید از سوی تیم ملی به باشگاه ها و لیگ باشد وجود ندارد؛ حضور آقای کی‌روش در بازی فردا بسیار خوب است و امیدواریم به خواسته‌اش از این بازی برسد.


او تصریح کرد: بازی‌های تدارکاتی تیم ملی خوب نبود که این مسئله ضربه بزرگی زد؛ بازی چین از مسابقه قطر که راحت‌تر بود بهتر بازی کردیم؛ در هر صورت آرزوی ما صعود تیم ملی به جام جهانی و موفقیت آن است.


سرمربی ذوب‌آهن با اشاره به غائبان تیمش مقابل صبا گفت: حدادی‌فر تنها مصدوم ما است.


گل‌محمدی در خصوص مشکلاتش با باشگاه گفت: مسائل حل شده و ان‌شاالله ادامه می‌دهیم.

دیدگاه‌ها