کد خبر : 1356540 | 19 شهریور 1395 ساعت 18:17 | 41K بازدید | 0 دیدگاه

در نشست خبری دربی

گواردیولا: دعوت مورینیو را قبول خواهم کرد

پپ گواردیولا، سرمربی منچسترسیتی در نشست خبری دربی حساس شهر منچستر که فردا بین یونایتد و سیتی در اولدترافورد برگزار خواهد شد شرکت کرد و به سوالات پاسخ داد.

گواردیولا: دعوت مورینیو را قبول خواهم کرد

به گزارش "ورزش سه"، این دیدار به خصوص به دلیل رویارویی مجدد گواردیولا و مورینیو جذاب تر و حساس تر از گذشته شده است. پپ و مورینیو، پیش از این سابقه جدال در ال کلاسیکوها را با یکدیگر داشتند.

 

 

1141352

 

 

گواردیولا در نشست خبری این بازی در مورد احتمال حضور کلودیو براوو، دروازه بان تازه به خدمت گرفته شده سیتی در دربی گفت:" وضعیت کلودیو خوب است. او کمی مشکل از ناحیه زانو داشت اما در دو روز گذشته بدون مشکل تمرین کرده است."

 

 

گواردیولا در پاسخ به این سوال که اگر مورینیو از وی برای یک نوشیدنی دعوت کند، چه پاسخی به وی خواهد داد گفت:" مطمئنا من دعوت او را قبول خواهم کرد. همیشه گفته ام که احترام زیادی برای مورینیو قائل هستم و از او همانند دیگر مرییانم چیزهای زیادی یاد گرفته ام. او زمان سر بابی رابسون مربی من در بارسلونا بود.

آخرین فصل حضور من در بارسلونا، اوضاع بین ما خوب پیش نرفت اما دو یا سه هفته پیش در نشست مربیان لیگ برتر باهم ملاقات کرده و صحبت های خوبی باهم داشتیم."

 


حساسیت دربی:" فکر نمی کنم برنده این بازی در تعیین قهرمان نقش داشته باشد. هنوز زمان زیادی تا پایان فصل مانده است. اجازه دهید این دربی تمام شود بعد به شما در مورد مقایسه اش با ال کلاسیکو و دیدار بایرن-دورتموند خواهم گفت."

دیدگاه‌ها