کد خبر : 1356732 | 20 شهریور 1395 ساعت 12:03 | 20.8K بازدید | 0 دیدگاه

زلاتان: مقایسه من با کانتونا اشتباه است

زلاتان ابراهیموویچ، ستاره منچستریونایتد مدعی شد که مقایسه اش با اریک کانتونا مقایسه اشتباهی است.

زلاتان: مقایسه من با کانتونا اشتباه است

به گزارش "ورزش سه"، شروع خوب زلاتان در یونایتد باعث شده تا تمجیدات زیادی از سوی هواداران باشگاه از او به عمل بیاید تا جایی که او را با اسطوره خط حمله تیمشان، اریک کانتونا مقایسه کنند. درخشش کانتونا در دهه 90، باعث شده بود تا لقب پادشاه به او داده شود و حال زلاتان مدعی شد که این مقایسه، مقایسه غلطی است ولی آن را به عنوان یک تعریف و تمجید قبول می‌کند.

 

1136627

 


او گفت:" هر بازیکنی داستان خودش را می‌سازد و هواداران درباره آنها همیشه صحبت می‌کنند و با فلان بازیکن مقایسه اش می‌کنند. ولی من مقایسه شدن با کانتونا را به عنوان یک تمجید قبول می‌کنم زیرا او داستانی استثنایی داشته و تاریخی در باشگاه رقم زده که فکر نمی‌کنم کسی بتواند آن را تکرار کند. او همیشه در تاریخ باشگاه و قلب مردم باقی خواهد ماند بنابراین این مقایسه را به حساب تعریف و تمجید می‌گذارم .ولی با این حال فکر می‌کنم هر بازیکنی داستان خود را دارد بنابراین مقایسه من با بازیکنی دیگر کار عادلانه ای نیست زیرا من در آن تیم نیستم و در آن دوره حضور ندارم، همینطور او در تیم فعلی ما نیست و در حال حاضر حضور ندارد."


زلاتان درباره دیدار امروز مقابل منچسترسیتی گفت:" بازی بزرگی است و چه کسی است که دوست نداشته باشد در آن بازی کند؟ بازی کردن با آنها استثنایی است و حس فوق العاده ای دارد ولی من مثل هر بازی خودم را آماده می‌کنم. انتظار جوی فوق العاده و بازی خوبی را دارم. دو تیم برای جام می‌جنگند و اتفاقات زیادی در هر دو باشگاه رخ می‌دهد بنابراین خیلی چیزها هست که می‌توان راجع به آن صحبت کرد. ولی شما فقط کسی را که جام را بالا برده به خاطر خواهید داشت."

دیدگاه‌ها