کد خبر : 1358127 | 25 شهریور 1395 ساعت 11:27 | 65.3K بازدید | 0 دیدگاه

گلایه کریمى از هواداران استقلال

فرشته کریمى بابت مصاحبه روز گذشته خود با ورزش سه به شدت مورد هجمه هواداران استقلال قرار گرفته است.

گلایه کریمى از هواداران استقلال

به گزارش "ورزش سه"، ستاره تیم ملى بانوان که با صداقت خاص خود به سوالات تقریبا فان ما پاسخ داد، بابت این مساله در صفحه اینستاگرامش مورد هجوم هواداران استقلال قرار گرفت.


برخى از هواداران استقلال بدون در نظر گرفتن شرایط این بازیکن و کرى خوانى اش با درج کامنت هایى در صفحه اینستاگرامش باعث شدند تا او گلایه شدیدى بابت این مساله داشته باشد. همانطور که در این مصاحبه نیز عنوان شده بود این گفتگو صرفا فان بود و مسلما نه تیم بانوان شرایط و ضوابط بازى مقابل استقلال را داراست و نه فرشته کریمى قادر به حضور در ترکیب پرسپولیس است و صحبت هاى صورت گرفته تنها کرى خوانى هاى مرسوم در فوتبال است که در همه جاى دنیا هم شاهد آن هستیم و بازى داغ شدن آن مى شود.


از هواداران استقلال هم انتظار مى رفت با درک شرایط این ستاره تیم ملى بانوان با صعه صدر بیشترى مقابل این موضوع قرار مى گرفتند و مسلما در صورتى که آنها نیز با احترام به کرى خوانى مى پرداختند کریمى اینگونه بابت الفاظ به کار رفته آزرده خاطر نمى شد.


در تاریخ دربى هاى دو تیم شکست ها و پیروزى هاى زیادى ثبت شده و همه آنها تنها در تاریخ ثبت شده و پس کاش با این روش زشت و دور از انتظار موجب رقم زدن اتفاقات زشت نشویم.

 

متن کامل مصاحبه فرشته کریمی درباره دربی 83 را اینجا بخوانید

دیدگاه‌ها