کد خبر : 1359195 | 28 شهریور 1395 ساعت 23:23 | 10.6K بازدید | 0 دیدگاه

تیته:

بازگشت به تیم ملی، یک دستاورد برای سیلواست

تیته، سرمربی تیم ملی برزیل، فاش کرد که بعد از انتخاب به عنوان سرمربی سلسائو، با تیاگو سیلوا صحبت کرده و این بازیکن باتجربه، از بازگشت به اردوی برزیل خوشحال است.

بازگشت به تیم ملی، یک دستاورد برای سیلواست

به گزارش "ورزش سه"، تیاگو سیلوا که بعد از کوپا آمه‌ریکای 2015 به اردوی برزیل دعوت نشده بود، در فهرست اخیر این تیم برای دو دیدار پیش رو در مقدماتی جام جهانی حضور داشت و تیته تایید کرد که این بازیکن از این اتفاق بسیار خوشحال است.

 

او به خبرنگاران گفت:" بعد از اینکه برای هدایت تیم ملی برزیل دعوت شدم، یکی از اولین کارهایی که انجام دادم، تماس تلفنی با مارسلو و تیاگو سیلوا بود. می خواستم احساس بازیکنان را بدانم و صحبتی در مورد گذشته و آنچه قبلا اتفاق افتاده بود، نداشتیم. تیاگو گفت که بازگشت به تیم ملی، یک دستاورد بزرگ برایش خواهد بود."

 

 

957355

 

تیته همچنین در مورد بازگشت اسکار، هافبک چلسی، که در زمان کارلوس دونگا به اردوی سلسائو دعوت نمی شد، گفت:" من دیروز با آنتونیو کونته (سرمربی چلسی) صحبت کردم. من کار اسکار را هم دنبال می کردم؛ هم در بازی ها و هم در تمرینات. تسلط خوبی به زبان ایتالیایی دارم. با این زبان بزرگ شدم و ارتباط خیلی خوبی با کونته برقرار کردم. از او به خاطر اطلاعاتی که در مورد اسکار و ویلیان به من داد، تشکر کردم."

دیدگاه‌ها