کد خبر : 1359301 | 29 شهریور 1395 ساعت 14:11 | 33.6K بازدید | 0 دیدگاه

اتفاقات بازی با تراکتور توطئه بود

گل‌محمدی:برای‌قهرمانی‌هاهزارتومان‌پاداش‌نگرفتیم

سرمربی ذوب آهن می گوید به حمایت هواداران اصیل این تیم دلگرم است.

گل‌محمدی:برای‌قهرمانی‌هاهزارتومان‌پاداش‌نگرفتیم

به گزارش "ورزش سه"، یحیی گل محمدی با حضور در نشست خبری پیش از دیدار استقلال و ذوب آهن درباره موضوعات مختلفی صحبت کرد که مشروح آن در ادامه می آید:

 

دیدار با استقلال؟


ابتدا باید در گذشت شهید گلبارنژاد را تسلیت عرض کنم. همچنین درگذشت آقای خلعتبری، داور اصفهانی و برادر سعید عزیزیان را به خانواده او تسلیت بگویم. یک دیدار دشوار و سخت برابر استقلال در ورزشگاه آزادی داریم. البته از لحاظ فنی شرایط تیمی خوبی داریم و پیشرفت قابل قبولی داشتیم. از 6 بازی ابتدایی تنها 6 امتیاز گرفتیم که اگر با تمرکز بیشتر به میدان می رفتیم حداقل 12 امتیاز داشتیم. از عملکرد بازیکنان در بحث فنی شکایت ندارم اما گاهی وقتها تمرکز خود را از دست می دهیم و گل های ابتدایی می خوریم. همه مشکلات به خودمان باز می گردد و باید در لحظه های مهم تصمیمات فوتبالی مناسب بگیریم. حدادی فر و مظاهری مصدومان ما هستند. شرایط بدنی بازیکنان ما مناسب است اما می دانیم که استقلال انگیزه زیادی برای کسب اولین برد در برابر هواداران خود دارد. باید راه های نفوذ را ببندیم و از ضد حملات به خوبی استفاده کنیم.

 

فحاشی به ذوب آهنی ها در بازی با تراکتور؟


اتفاقاتی که قبل از شروع بازی رخ داد کاملا غیر طبیعی بود و هیچ جای دنیا شاهد آن نیستیم. یک سری افراد که تحت تاثیر هستند و برد و باخت فوتبال برای آنها مهم نیست. دنبال منافع شخصی خود هستند و تنها یک توطئه را شاهد بودیم. این افراد را باشگاه شناسایی کرده و امیدواریم که هر چه زودتر حل بشود. یک سری جوان جویای نام را در کنار یکدیگر جمع کردیم و فوتبال خوبی نمایش می دهیم. همه از بازی ما برابر تراکتور راضی بودند و من نیز از بازیکنان بابت نمایش خوبی که داشتند راضی بودیم اما آنها لذت بازی خوب را از ما گرفتند. در این دو سال هواداران واقعی ذوب آهن به خوبی از ما حمایت کردند. هواداران ریشه دار و اصیل ذوب آهن در همه سختی ها کنار ما بودند و ما را تشویق کردند. دل ما به آنها خوش است و برای آنها بازی می کنیم و توجهی به اتفاقات بازی با تراکتور نداریم. هر چند این اتفاقات تلخ بود و باعث شوکه شدن بازیکنان جوان شده بود که چرا باید فحش ناموسی قبل از شروع بازی بشنوند. امیدواریم دیگر شاهد این مسائل نباشیم.

 

تعطیلات لیگ؟


تعطیلات لیگ همیشه به ضرر باشگاه هاست و هیچ باشگاهی نیست که از تعطیلات راضی باشد.  اما در فوتبال ما یکسری اولویت همیشه مطرح بوده که الان بحث صعود تیم ملی به جام جهانی مطرح است. امیدوارم تیم ملی به جام جهانی برود زیرا باشگاه ها و مربیان و بازیکنان سختی های زیادی می کشند تا فرصت بیشتری به تیم ملی برسد. از تعطیلی ها استقبال نمی کنم اما باید اولویت تیم ملی را در نظر گرفت.

 

استقلال دفاعی یا هجومی؟


استقلال در برابر ما دفاع مطلق نخواهد کرد. فوتبال به شکلی است که باید در هر دو فاز موفق عمل کنی تا به نتیجه دلخواه دست پیدا کنیم. هر بازی شرایط خاص خود را دارد و ممکن است در بازی با پرسپولیس یک شیوه دیگر اتخاذ کرده اند. فکر می کنم برابر ما تیمی هجومی را شاهد باشیم و استقلال در دیدار فردا به دنبال سه امتیاز ارزشمند بازی خواهد بود. استقلال به دنبال استفاده از بازی خانگی خود است و با مهره های هجومی وارد زمین می شود.

 

ذوب آهن گربه سیاه استقلال؟


قطعا برای این بازی برنامه ویژه داریم. این رکوردها همیشه شکسته می شود و هیچ آماری همیشگی نیست. بازی در اختیار خودمان است و اگر با دوندگی و تمرکز وارد زمین شویم، با امتیاز بازی را ترک می کنیم.

 

ذوب آهن آسیایی بسته شده است؟


مشکلی که ما امسال داشتیم در فصل نقل و انتقالات بود و بازیکنان مد نظر خودمان را نتوانستیم جذب کنیم. موضوع دیگر مصدومیت حدادی فر بود که با مصدومیت او شوک بزرگی به ما وارد شد. باید به بازی بدون قاسم حدادی فر عادت کنیم. بعضی از بازیکنان تازه وارد نیاز به زمان بیشتر دارند تا با تیم هماهنگ شوند. از روند فنی تیم راضی هستم و بازی های خوبی ارائه کردیم. همانطور که گفتم تنها مشکل ما دریافت گل های بچه گانه است و از جایی گل می خوریم که اصلا فکر آن را نمی کنیم. در نیم فصل نیز باید تیم را تقویت کنیم و تا آن زمان با همین تیم ادامه خواهیم داد. دوست ندارم درباره مسائل مالی حرف بزنم اما تنها تیمی هستیم که هیچ دریافتی برای امسال نداشتیم که این موضوع کار را سخت می کند. در 40 روز دو قهرمانی آوردیم و حتی هزار تومان پاداش نگرفتیم. این مشکلات را درک می کنیم و به عمکرد مدیران اطمینان داریم اما تحمل بحث تماشاگران و توهین ها سخت است. به آینده تیم امیدوارم و از اینکه به جوانان اعتماد کردم پشیمان نمی شوم.

دیدگاه‌ها