کد خبر : 1359704 | 30 شهریور 1395 ساعت 23:13 | 11.3K بازدید | 0 دیدگاه

پیروزی خانگی میلان برابر لاتزیو

میلان در دیداری خانگی موفق شد با نتیجه 2-0 لاتزیو را شکست بدهد.

پیروزی خانگی میلان برابر لاتزیو

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان وینچنزو مونتلا که در ابتدای هفته سمپدوریا را شکست داده بودند، امشب هم موفق شدند لاتزیو را از پیش رو بردارند تا هفته خوبشان تکمیل شود.

بازیکنان لاتزیو بازی را بهتر آغاز کردند و در دقایق ابتدایی نمایش بهتری داشتند اما پس از آن نوبت بازیکنان میزبان بود که تا اندازه ای بازی را در دست بگیرند؛ هرچند موقعیت خاصی روی دروازه ها ایجاد نشد.

 

بازی با ضرباهنگ بالایی دنبال شد اما موقعیت خاصی روی دروازه ها نشد تا اینکه در دقیقه 34، میلانی ها تا آستانه باز کردن دروازه حریف پیش رفتند اما کوچکا نتوانست از موقعیتی که بوناونتورا برایش ایجاد کرد، استفاده کند.

 

تنها سه دقیقه بعد، میلان توانست به گل برسد. روی پاس در عمق عالی از کوچکا، کارلوس باکا با دروازه بان حریف در موقعیت تک به تک قرار گرفت و با ضربه ای دقیق، توپ را به گوشه دروازه فرستاد.

 

چند دقیقه بعد بوناونتورا می توانست با شوتی از راه دور، برتری روسونری را به دو گل افزایش بدهد اما دروازه بان لاتزیو مانع باز شدن دروازه تیمش شد. در نهایت نیمه اول با همان یک گل به پایان رسید.

 

 

1144576

 

نیمه دوم را هم دو تیم هجومی آغاز کردند و اولین موقعیت جدی در دقیقه 56 توسط میلان ایجاد شد اما ضربه سر نیانگ روی ارسال سوسو، نتوانست دروازه لاتزیو را باز کند.

 

بازیکنان لاتزیو خیلی سریع به این موقعیت واکنش نشان دادند و چند بار دروازه حریف را به خطر انداختند اما در نهایت این میلانی ها بودند که در دقیقه 74 به گل دوم رسیدند.

 

خطای هند رادو روی ارسال نیانگ، یک ضربه پنالتی را نصیب میزبان کرد و خود نیانگ با فریب دروازه بان حریف، حساب کار را 2-0 کرد. در دقایق پایانی بازیکنان لاتزیو تلاش زیادی برای جبران گل های خورده انجام دادند اما تلاش آنها بی نتیجه بود و میلان با همان دو گل به پیروزی رسید.

دیدگاه‌ها