کد خبر : 1360130 | 01 مهر 1395 ساعت 17:20 | 66.8K بازدید | 0 دیدگاه

ایران با پاورپلی برزیل را حذف کرد

موفقیت تیم فوتسال در دیدار با برزیل همه نگاهها را به سود این تیم بازگرداند. اما چه شد که برزیل را بردیم؟

ایران با پاورپلی برزیل را حذف کرد

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتسال  در این دوره جنسش جور است چراکه از هر نوع بازیکنی در اختیار دارد.بازیکنان قدرتی، چپ پا مثل محمد کشاورز، بازیکنان باتجربه باز هم مثل کشاورز و طاهری و بازیکنانی که علیرغم جوانی جام جهانی دیده هستند همچون افشین.

 


تیم ملی فوتسال ایران ساعت 2 بامداد امروز برابر  تیم ملی قدرتمند برزیل قهرمان 5 دوره جام جهانی رفت که این بازی با ترکیب علیرضا صمیمی، محمد کشاورز، اصغر حسن زاده، مهدی جاوید و احمد اسماعیلی پور شروع کرد، ترکیبی متفاوت با سایر رقابت های ایران در مرحله گروهی که تلفیقی از تجربه و قدرت بود تا با شروع توفانی برزیل در بازی های خودش اول از همه بتواند خوب دفاع کند و بعد به کارهای ضدحمله رو بیاورد.

 


تیم ملی بعد از اینکه خیلی خوب برزیل را مهار کرد، علیرغم دریافت دوگل موفق شد توسط حسین طیبی دروازه برزیل را باز کند. با این روال تیم ملی با یک شکست خفیف نیمه اول را به رختکن رفت  اما در ادامه کار  بازی چرخید و سبک کار عوض شد و تیم ملی در نیمه دوم فوق العاده هجومی بازی کرد و علیرغم دریافت گل سوم موفق شد 2 گل دیگر هم به ثمر برساند .در وقت های تلف شده باز هم برزیل توسط  فالکائو باتجربه 4 بر 3 از ایران پیش افتاد اما  با توجه به پاورپلی ایران  و قدرتی تیم ملی  که در پاورپلی با حضور ستاره هایی مثل محمد کشاورزدارد، ناباورانه توسط همین بازیکن باتجربه بازی به تساوی ٤-٤ کشید  و به ضربات پنالتی رفت.

 

 

1144993

 

 


در ضربات پنالتی برخورد کردن یک توپ از سوی بازیکنان برزیل به تیرک دروازه ایران قرعه را به سمت ما برگرداند تا تیم ملی ما در آخرین ضربه پنالتی خودش توسط احمد اسماعیل پور جاودانه شود؛ فقط حیف که ساعت برگزاری بازی بامداد بود و أفراد زیادی نمایش هیجان انگیزایران را ندیدند.

دیدگاه‌ها